De optie van GroenLinks erbij lijkt me niet echt realistisch. En vier partijen in het kabinet is ook niet echt ideaal denk ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Chubby schreef:Dat weet jij, dat weet ik.. Maar lang niet elke 'moslim' weet dat! En laat dat nou net het grote 'gevaar' zijn, m.i.
En zo lang jij en mensen als Wilders dat maar blijven roepen is iedere poging tot normalisatie van de onderlinge verhoudingen gedoemd te mislukken
Karl66 schreef:Zouden trouwens de mensen die voor het gevaar van de islamisering alsjeblieft in dat andere topic willen blijven? In plaats van alle discussies te verzieken?
Echwel schreef:tita schreef:nee dat lijkt me ook niks........alles dicht op zondag das zonde van je "vrije" dag
Wat zou daar mis mee zijn???
Hier in de burt is alles op zwaar christelijke leest geschoeid, en idd op zondag alles gesloten..
Nou niemand houd je tegen een rit met je paard oid te maken hoor, je kunt alleen niet winkelen op zondag nou en???
Dus op zondag minder winkeldiefstallen, en andere kleine vergrijpen, lan het blauw zich weer op andere dingen richten deze dagen.
sarabande schreef:Ik hoor op de radio de naam van Lubbers als formateur vallen, lijkt me een stuk beter dan Donner.
Lubbers is aardig sociaal geworden de laatste jaren en het duidelijk niet eens met JP zijn beleid op dat gebied.
faye schreef:Dan mag Femke wel uitkijken als ze onverhoopt op audiëntie mag komen bij Lubbers
jeanie schreef:Het zou goed zijn als het een brede coalitie wordt. CDA, SP en PVDA ik zie het nog niet zo snel gebeuren alternatief CDA,PVDA en CU.
LuvdaTossa schreef:Ben een beetje bang dat we dan weer heel snel naar de stembus kunnen met CDA, SP en PvdA. Kan het mis hebben hoor
LuvdaTossa schreef:Ben een beetje bang dat we dan weer heel snel naar de stembus kunnen met CDA, SP en PvdA. Kan het mis hebben hoor