Bealy schreef:Wat vind je van Pastors' nieuwe spotje?
Nog niet gezien, maar is vast weer erg.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bealy schreef:Wat vind je van Pastors' nieuwe spotje?
klomp schreef:hmm...dus dan ben ik niet sociaal, omdat ik het er niet mee eens ben dat de mensen die vertikken om te werken, terwijl ze hier wel toe in staat zijn (de mensen die echt niet kunnen werken erbuiten gelaten) geld van de rijkere moeten krijgen?? nee, daar ben ik het dus niet mee eens! waarom de uitkering aantrekkelijk maken voor diegene? dat vermindert toch de wil om te gaan werken??? tuurlijk heb je het geluk niet altijd in handen, maar dat geldt niet alleen voor nu, maar altijd. je kunt zelf een heleboel doen om het beter te krijgen, maar dat kost energie en doorzettingsvermogen...en dat schort tegenwoordig bij velen die een beetje op straat hangen en de boel onveilig maken en mensen irriteren. en aan die doelgroep zou ik dan mijn hardverdiende centen moeten afstaan...ja dag, dank je de koekoek! mensen die er niets aan kunnen doen (ongeacht afkomst) die doelgroep mag geholpen worden wat mij betreft. bovendien zit ik in de zorg en heb hart voor de mensen en help waar ik kan. mensen/ clienten die krap bij kas zitten breng ik zelfs eten en andere benodigdheden, dus lijkt me geen a-sociale instelling
MissJ schreef:ninja2 schreef:Nog kleiner?????
O dadelijk ga ik ook lekker vakantie vieren.
Ik heb geen zin om te gaan werken voor een paar euro hoor
Leg uit?
MissJ schreef:
En in godsnaam, laat iedreen nou eens ophouden met al die vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog. Als me toch ergens de nekharen rechtovereind van gaan staan. het is volkomen ongepast, misplaatst, en ik vind het misselijkmakend.
ninja2 schreef:Dat is het verschil dan tussen een uitkering en een gewone baan.
Nou als ik maar 100 minder heb dan dat ik ga werken blijf ik ook liever thuis.
MissJ schreef:Bealy schreef:Wat vind je van Pastors' nieuwe spotje?
Nog niet gezien, maar is vast weer erg.Linkje?
Gulpje schreef:Mijn opmerking was niet bedoeld als verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog, en dat meen ik serieus.
klomp schreef:hmm...dus dan ben ik niet sociaal, omdat ik het er niet mee eens ben dat de mensen die vertikken om te werken, terwijl ze hier wel toe in staat zijn (de mensen die echt niet kunnen werken erbuiten gelaten) geld van de rijkere moeten krijgen?? nee, daar ben ik het dus niet mee eens! waarom de uitkering aantrekkelijk maken voor diegene? dat vermindert toch de wil om te gaan werken??? tuurlijk heb je het geluk niet altijd in handen, maar dat geldt niet alleen voor nu, maar altijd. je kunt zelf een heleboel doen om het beter te krijgen, maar dat kost energie en doorzettingsvermogen...en dat schort tegenwoordig bij velen die een beetje op straat hangen en de boel onveilig maken en mensen irriteren. en aan die doelgroep zou ik dan mijn hardverdiende centen moeten afstaan...ja dag, dank je de koekoek! mensen die er niets aan kunnen doen (ongeacht afkomst) die doelgroep mag geholpen worden wat mij betreft. bovendien zit ik in de zorg en heb hart voor de mensen en help waar ik kan. mensen/ clienten die krap bij kas zitten breng ik zelfs eten en andere benodigdheden, die ik overigens uit eigen zak betaal...dus lijkt me geen a-sociale instelling
_Michelle__ schreef:Hmm ja zou ik ook wel willen hoor
_Michelle__ schreef:En zo zijn er velen in Nederland. Die wel kunnen werken, maar het vertikken. Die moeten ze eerst maar eens aanpakken!
Bealy schreef:
MissJ schreef:Bealy schreef:
ik krijg alleen geluid, geen beeld, klopt dat?
_Michelle__ schreef:Bron? Mijn eigen omgeving!
Bealy schreef:Ja, is een radiospotje.
MissJ schreef:ninja2 schreef:Dat is het verschil dan tussen een uitkering en een gewone baan.
Nou als ik maar 100 minder heb dan dat ik ga werken blijf ik ook liever thuis.
En dat vind ik dus een k*tinstelling.Waarom thuis zitten als je prima kan werken? Ik moet er niet aan denken. Zo verpest je het ook voor de mensen die het geld echt nodig hebben.
Bovendien, als jij aan het werk gaat, je best doet en inzet toont, kan je vanzelf weer doorstromen naar banen waar het verschil met de uitkering groter wordt. Voor bedrijven wordt je niet aantrekkelijker door op je reet te zitten hoor.
Bealy schreef:Ohw, dit was niet het spotje van de vergelijking van de Islamisering met de opkomst van het nazisme? Sorry, ik heb geen geluid hier. Maar nu weet je dus waar zijn nieuwe spotje over gaat.