'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Spooky_

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:56

elle01 schreef:
zeker, en deze man had geen respect voor dieren..
geen respect voor zijn vrouw, zijn kind..

En verder uit ik alleen me mening, het is niet nodig om er zo opgewonden over te raken.

Denk je nou echt dat Terry niet wist waar ze aan begon? Zij is net zo bezeten als hij... ze wisten allebei dat er risico's waren...
Ik vind het laag om dit soort dingen te zeggen....

Is een militair, die ook risico loopt door het beoefenen van zijn werk ook iemand die daarom geen respect heeft voor zijn gezin?
Nee, het is iemand die weet welk risico hij loopt, dit af weegt.... en dan staat voor zijn zaak....

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:57

Waarop bseer jij dat geen respect voor dieren,zijn vrouw en kinderen?! Volgens mij ken je hem helemaal niet. En nou ga je zeker zeggen, jij wel dan? Nou beter dan je denkt, maar dara ga ik me verder ook niet over uitlaten. Zeker ook na het journaal gekeken gisteren, waarbij ze vertellen dat hij overleden is, en dan op het laatst nog even dat filmpje dat hij die krokodil met zijn zoontje voert.. Alsof hij niet weet waar die mee bezig is.. hij wel, jij niet..

En natuurlijk raken mensen hier wel opgewonden over..!
Laatst bijgewerkt door SONY op 05-09-06 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

elle01 schreef:

En verder uit ik alleen me mening, het is niet nodig om er zo opgewonden over te raken.

ik denk dat steve toch zeker wel respect had voor alles om hem heen. Hij waardeerde de natuur zoals hij was. Met zijn gevaren erbij. Ik vind jou erg respectloos, maar goed dat is mijn bescheiden mening!

MissDonna

elle01 schreef:
zeker, en deze man had geen respect voor dieren...

NIET? PARDON!
Welke man redden de dieren uit putten, slechte leef omgevingen enz. ? Volgens mij Steve...

Je kan mij echt heel kwaad krijgen zo.....

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:58

Ja precies MissDonna, dat heb ik dus ook. En elke keer al hoor je er wat over op het nieuws.. Ik kijk er elke keer wel naar om te horen of een nieuwszender al iets nieuws weet maar het blijft verschrikkelijk..

God, dit is toch niet te filmen!!? Hij had echt vet veel respect voor dieren! Meer dan iedereen bij elkaar ooit zal kunnen krijgen. Hij hield van dieren, hield van Terri, hield van Bob en Bindi, hield van Australia Zoo, hield van alles waarmee hij is aanraking kwam! Ik word hier zo kwaad om he.. Ik probeer me maar in te houden. En het is net als SONY zegt, dit is een soort condoleance register voor de bokkers die fan waren van Steve, verpest het dan neit voor ons..

Ylana

elle01 schreef:

Mens, wat weet jíj nou in godsnaam over de manier hoe hij met zijn vrouw en kinderen om ging!?!
Ja, van wat jij zag op tv!
Dat is het zelfde dat de meeste bokkers jou nu een DOM WIJF vinden door wat jij hier in het topic gezet hebt.
Zal misschien niet helemaal terecht zijn..., of wel?!?
Dus zeg alsjebliefd niets over iets waar jij geen ene moer van afweet!!!
(Jaja mod's..., ik weet..., 1e OW)

*EDIT* Zie dat er genoeg mij voor gingen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ylana op 05-09-06 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

natasja50

elle01 schreef:

Geen respect voor dieren?? Dan heb jij idd zijn boodschap niet begrepen.....

Hier een intervieuw met hem (saat op de site van Animal Planet:
Citaat:
Steve Irwin

Animal Planet International betreurt het verlies van Steve Irwin. Het volgende interview werd enkele maanden voor zijn dood opgenomen en is hier geplaatst voor zijn fans en trouwe kijkers en als herinnering aan Steve's passie voor dieren en voor zijn familie.

Leeftijd: 43
Beroep: Directeur van Australia Zoo
Welke programma's presenteer je op Animal Planet?

Croc Diaries, The Crocodile Hunter, New Breed Vets en Croc Files.

Als je een lievelingsdier moest noemen, welke kies je dan en waarom?
Krokodillen - want dat zijn levende dinosauriërs!

Welke van alle bedreigde diersoorten ter wereld verdient volgens jou het meest onze directe aandacht?
Orang-oetans - als we nu niet iets doen zijn ze over 35 jaar verdwenen.

Wanneer raakte je gefascineerd door dieren?
Toen ik vier jaar oud was.

Had je ooit gedacht dat je nog eens een programma op Animal Planet zou presenteren?
Nee, dat had ik nooit gedacht.

Wat is de gevaarlijkste situatie met een wild dier die je ooit hebt meegemaakt?
Het is heel, heel vaak kantje-boord geweest - te veel om op te noemen.

Welke huisdieren heb je thuis?
Ik woon midden in Australia Zoo - dus eigenlijk zijn alle dieren in de dierentuin mijn huisdieren!

Welk dier dat je nog niet hebt ontmoet zou je graag van dichtbij mee willen maken?
Ik zou graag ijsberen willen zien.

Ben je ooit door een dier verwond?
Heel vaak - krokodillen, varanen, alligators en honderden slangen hebben allemaal van mij geproefd.

Wat was je meest interessante ontmoeting met dieren?
Van duizenden ontmoetingen - ik denk een persoonlijke ontmoeting met de gorilla's van Howletts Wild Animal Park in Engeland, waar ik als één van hen door de groep werd opgenomen.

Met welke organisaties voor natuurbescherming werk je samen?
Ik heb zelf een stichting opgericht, Wildlife Warriors Worldwide, voor de financiering van het Australian Wildlife Hospital en voor onderzoek naar en hulp aan bedreigde diersoorten.

Wat kunnen kijkers doen om wilde dieren te helpen?
Geen producten kopen die van wilde dieren zijn gemaakt - veel dieren staan op de rand van uitsterven door stroperij en illegale handel.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:59

Mooi gesproken Ylana, ik kan hier ook heeel erg boos om worden. Maar ik hou me maar in.
Laatst bijgewerkt door SONY op 05-09-06 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:59

dan heb ik ook geen respect voor mijn familie, ik rij paard, daar gebeuren ook ongelukken mee, ik neem deel aan het verkeer, enz enz. tjeez, waar baseer jij dit op?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:00

Citaat:
Die man speelde met zijn eigen leven en met die van zijn zoon
en hij wist dondersgoed dat dit kon gebeuren.
Ik kan het niet zielig vinden.

als je het toch niet zielig vind, waarom kom je dit dan in het topic melden?
blijf er dan gewoon weg

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:03

Precies!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:04

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:06

sorry hoor maar ik vind dat jullie allemaal van een mug een olifant maken, en ik vind dat ze gelijk heeft hij heeft idd met het leven van zijn zoon gespeeld...!!! je houd een kind van 3 maanden toch niet voor een crokodilk....!!!! hij is gewoon gek...

voor de rest wat hij voor sommige dieren deed was wel goed maar hij kon er ook ruw mee omspringen, hij had idd veel verstand van reptielen....

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:07

heb haar een PM gestuurd.. krijg neits terug.. Verward

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:07

Cer schreef:
Ik las hier
http://www.ad.nl/buitenland/article600786.ece
dat martin gaus en henk lommers ook zeggen dat Steve onverantwoord bezig was...
Ik denk dan 'wie heeft er meer voor dieren betekent wereldwijd?'.

Haha... Martin Gaus... nou, wat animal welfare betreft heb ik die minder hoog op mn lijstje staan dan Steve Irwin hoor....

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:08

Cer schreef:
Ik las hier

Volgens een bericht op CNN heeft hij het beest niet aangeraakt. Kun je nagaan hoe groot de kennis is van onze twee "flut"deskundigen....

MissDonna

hoe wil ji jeen krokodil vangen. met een brkje en hem roepen? dnek neit dat het werkt. ik denk dat als je er met een groep op springt dat beest er geen dingen aan over houd.. dus ik ben benieuwd hoe jij ruw mee omspringen bedoeld!

Sammie

blowdiene schreef:
sorry hoor maar ik vind dat jullie allemaal van een mug een olifant maken, en ik vind dat ze gelijk heeft hij heeft idd met het leven van zijn zoon gespeeld...!!! je houd een kind van 3 maanden toch niet voor een crokodilk....!!!! hij is gewoon gek...
Ook voor jou dan maar even mijn bericht quoten:
sammie schreef:
Ik denk dat die man meer verstand had van reptielen dan heel bokt ooit bij elkaar zal weten. Denk je nu werkelijk dat die man ook maar 1 moment niet wist wat hij deed die dag? denk je dat als die man ook maar 1 seconde getwijfeld had over zijn eigen veiligheid en dat van z'n zoon dat hij het nog had gedaan? Werkelijk werkelijk.. Dat jij er geen verstand van hebt, oke maar maak dan niet de fout dat iemand die z'n hele leven omringt is door zulke dieren dat verstand ook niet heeft. Dat er toevallig 1 netwerk was die 'spectaculaire' beelden had heeft heel dat krokodillen voeren verschrikkelijk opgeblazen. Er waren die dag 3 verschillende tvnetwerken. 1. zond het niet eens uit, want was niet boeiend. De 2de had het als 3de of 4d item en de 3de had beelden waardoor het eng en gevaarlijk leek en kwam met de beelden als eerste item. Daarnaast zal die jongen z'n leven lang in dat park opgroeien. Moet je hem dan leren dat reptielen gevaarlijk zijn en dat je er hard van weg moet rennen of leer je hem dan hoe je er mee om moet gaan?

Anoniem

martin gaus heeft in mijn ogen erg weinig voor de wilde dieren betekend. en henk lommers ook niet. Als er niet zulke mensen waren als Steve, dan hadden wij nooit iets over deze gevaarlijke beesten geleerd. En wat ze zeggen over die rog. Hij deed niks met die rog, hij zwom er alleen boven. Dit was gewoon domme pech.

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:09

blowdiene schreef:

voor de rest wat hij voor sommige dieren deed was wel goed maar hij kon er ook ruw mee omspringen, hij had idd veel verstand van reptielen....

Verdiep je eerst in de materie voor je er een mening over hebt... dit stukje met zn zoon... is ver overtrokken, van de andere kant gefilmt zat er zeker drie meter tussen de beeb en de croc...
Bovendien was de croc vlak ervoor gevoerd, en heeft hij zoveel verstand van croc's dat er echt niets kon gebeuren....

S_uus

[***] schreef:
Een slang heeft hoogtevrees en zal dus niet gauw wat doen als je hem zo optilt. Steve wist echt wel wat ie deed.

hahahaha *LOL*

Ketaki

door_ schreef:
Cer schreef:
Ik las hier

Haha... Martin Gaus... nou, wat animal welfare betreft heb ik die minder hoog op mn lijstje staan dan Steve Irwin hoor....

idd.
maar martin gaus gaat ook meer om met huisdieren dan met wilde dieren toch?

blowdiene

ik bedoel dat je dieren ook beter kunt laten rodlopen behalve als ze een gevaar voor de mensheid is...

elle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:10

Hoewel ik begrijp dat het ontzettend makkelijk is om mij hier als slecht af te schilderen..

Ik uitte alleen mijn mening. zonder bijbedoelingen.

Verder hoef ik geen persoonlijke berichten te ontvangen want ik ga ook niet in discussie met jullie.
dus vandaar dat niemand een antwoord krijgt.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:11

who the f*ck is Henk lommers?

elle het is heel makkelijk om je mening hier te uitten, zeker als je er geen bal verstand van hebt. Het geluk is met de dommen.