Maar ik ga, fijne avond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Ik ben een Visje, altijd lief, altijd meegaand
Maar ik ga, fijne avond
peetie72 schreef:Citaat:Weet je wat zo grappig is... Ik heet ook Petra en ben dus 21
Toch geen steenbok toch?? zo wel kloppen qua persoonlijkheid: Koppig!! haha!
Schimmelig schreef:Quellian schreef:Ik ben een Visje, altijd lief, altijd meegaand
Maar ik ga, fijne avond
En trés emotioneel
Thans... wat is je ascendant?
Jaila schreef:Schimmelig
Ik vind het nogal wat om een topic te openen over armoede,en andere mensen zo loopt af te z**ken, dat het hun eigen schuld zou zijn dat ze daar zelf de hand in zouden hebben,maar nu begrijp ik dat jij niet op een eerlijke manier aan je geld komt.
Dat noemen we ook misbruik maken van de samenleving en belasting geld wat door andere mensen moet worden opgebracht.Dat noemen ze inderdaad fraude. En ik snap niet dat jij zo hard kan oordelen over andere mensen (die ongewild in een bepaalde situatie terecht komen),terwijl jezelf dingen doet die niet door de beugel kunnen,en het nog gewoon vindt ook.
Nou daar kan ik dus niet met mijn pet bij,als jezelf niet goed handeld om andere mensen zo over de hekel te halen.
Ik heb hier even geen woorden voor.
russel schreef:Chiqa schreef:Chvax, mss lees je het te zwart wit?
Als je een WAO uitkering krijgt (Heb ik zelf ook gedeeltelijk) dan heb je toch nog de keus om er evrstandig mee om te gaan of het over de balk te gooien?
Ik heb geen vetpot door die WAO maar rijft wel in een dikke auto en woon in een groot huis met tuin.
Omdat ik verstandig met mn geld omga.
Chiqa, woon je alleen of heb je een partner?
Chiqa schreef:[
Chvax, mss lees je het te zwart wit?
Als je een WAO uitkering krijgt (Heb ik zelf ook gedeeltelijk) dan heb je toch nog de keus om er evrstandig mee om te gaan of het over de balk te gooien?
Ik heb geen vetpot door die WAO maar rijft wel in een dikke auto en woon in een groot huis met tuin.
Omdat ik verstandig met mn geld omga.
[/quote]
Chiqa, woon je alleen of heb je een partner?
Jaila schreef:Als jij samenwoont ben je een voordeurdeler,dan heb je geen recht op een uitwonende beurs,dus hoe jij het ook uitlegt,jouw beredenering klopt niet,ook al denk je zelf van wel,ga het maar eens navragen,kijk je staat niet voor niets niet ingeschreven bij je vriend,dat is niet alleen omdat je je woning niet wilt opzeggen(wat ik wel begrijp na zo'n korte tijd dat je elkaar kent), maar omdat je daar dan ingeschreven kunt blijven en evt als het fout gaat terug kunt,maar je kan ook bij Groningen doorgeven dat je voorlopig bij je vriend inwoont,en dan zal jouw kostenplaatje er heel anders uitzien dan dat dat het nu het geval is.
Omdat je samen woont en de voordeur deelt en samen eet,samen de was doet,samen verwarming verbruikt,samen water verbruikt,ect.
Tenzij jouw vriend alle kosten die voort komen uit het wonen waar jullie nu wonen,allemaal zelf betaald en jij er niets aan bijdraagt.
Vreemde situatie??????????????????
Chiqa schreef:Ik woon alleen.
Heb ff de handel doorgelezen; conclusie;
De mensen die armoede niet als een keuze zien kunnen gewoon niet met geld omgaan
Jaila schreef:Als jij samenwoont ben je een voordeurdeler,dan heb je geen recht op een uitwonende beurs,dus hoe jij het ook uitlegt,jouw beredenering klopt niet,ook al denk je zelf van wel,ga het maar eens navragen,kijk je staat niet voor niets niet ingeschreven bij je vriend,dat is niet alleen omdat je je woning niet wilt opzeggen(wat ik wel begrijp na zo'n korte tijd dat je elkaar kent), maar omdat je daar dan ingeschreven kunt blijven en evt als het fout gaat terug kunt,maar je kan ook bij Groningen doorgeven dat je voorlopig bij je vriend inwoont,en dan zal jouw kostenplaatje er heel anders uitzien dan dat dat het nu het geval is.
Omdat je samen woont en de voordeur deelt en samen eet,samen de was doet,samen verwarming verbruikt,samen water verbruikt,ect.
Tenzij jouw vriend alle kosten die voort komen uit het wonen waar jullie nu wonen,allemaal zelf betaald en jij er niets aan bijdraagt.
Vreemde situatie??????????????????
Citaat:uh?? als je met studenten in een studentenhuis samenwoont heb je toch ook recht op uitwonende beurs?? en als je zonder samenlevenscontract samenwoont is dat toch hetzelfde?
faye schreef:Ach de UWV is druk aan het herkeuren, ben benieuwd of er nog stees zo slap gekletst wordt als de WAO uitkering wegvalt
Schimmelig, je fraudeert wel. Je woont samen al dan niet officieel, triest hoor op deze leeftijd al zo profiteren van de sociale voorzieningen. Met zo'n mentaliteit zal je het vast ver schoppen
peetie72 schreef:Citaat:uh?? als je met studenten in een studentenhuis samenwoont heb je toch ook recht op uitwonende beurs?? en als je zonder samenlevenscontract samenwoont is dat toch hetzelfde?
Was het maar waar, dan had ik ook recht gehad op sf... Maar omdat mijn vriend een eigen inkomen heeft, heb ik geen recht op sf... snik snik...
faye schreef:Ach de UWV is druk aan het herkeuren, ben benieuwd of er nog stees zo slap gekletst wordt als de WAO uitkering wegvalt
Chiqa schreef:faye schreef:Ach de UWV is druk aan het herkeuren, ben benieuwd of er nog stees zo slap gekletst wordt als de WAO uitkering wegvalt
Wat wil je hier nu weer mee insinueren?
Quellian schreef:Ze insinueert niets, ze geeft hiermee alleen aan dat er veel mensen aan de bak zullen moeten na de herkeuring.
Schimmelig schreef:faye schreef:Ach de UWV is druk aan het herkeuren, ben benieuwd of er nog stees zo slap gekletst wordt als de WAO uitkering wegvalt
Schimmelig, je fraudeert wel. Je woont samen al dan niet officieel, triest hoor op deze leeftijd al zo profiteren van de sociale voorzieningen. Met zo'n mentaliteit zal je het vast ver schoppen
Dus ik fraudeer als ik mijn woning in Amsterdam wil behouden
Ik woon pas drie maanden samen
Denk je nu echt dat ik daarvoor mijn EIGEN huisje opgeef? Dat zou pas dom zijn!!!
Mensen met zo'n instelling als jij, schoppen het vast veel verder? Want dat is wat je nu zegt toch! Je bent niet goed wijs als je dat denkt.