Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justy schreef:Zullen we het wel on-topic houden? Ontwikkelingshulp ligt redelijk ver van deze discussie af
Citaat:Die vrouw voert gewoon een beleid uit
amondi schreef:Bedenk eens wat dat zou inhouden voor b.v. je schooldiploma. Iemand maakt een wet waarin staat dat je persé wiskunde in je examen pakket moet hebben anders kan je geen HAVO diploma halen. Ik heb HAVO, zonder wiskunde, 30 jaar geleden gehaald, maar nu zou de wet zeggen: dat diploma is niet meer geldig....
russel schreef:http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/dtl ... u_hlquery=
Dit is dus het arrest, weet niet of het al in dit topic is genoemd. Maar ze gaat natuurlijk tegen deze uitspraak in beroep om te laten toetsen of zij aan de specifieke redenen voldoet in haar geval.
Jammer van haar geboortedatum, maar de naam Ali is wel een familienaam, nu dus duidelijk dat hij in Somalie als gebruik ervan niet rechtsgeldig is, maar dan moet nog aangetoont worden dat AHA daar van op de hoogte is geweest. De grote fout die ik vind dat er gemaakt is dat genoeg mensen die het balletje eerder aan het rollen konden krijgen, eer ze genaturaliseerd werd, dit niet gedaan hebben. Zij zijn dit verwijtbaar, waardoor haar een valse veronderstelling is gegeven. Ze geeft toe, niemand doet iets, ze krijgt nederlanderschap, gaat jaren goed en ineens is het Kaboem. Ik vraag mij af hoe ze dit gaan rechtbreien. Alleen dit al vind ik rechtsongelijk.
Een eerdere verlening intrekken is m.i. iets anders dan iemand die illegaal is en geen aanspraak mag gaan maken omdat er uit is gekomen dat je over je personalia gelogen hebt, ongeacht of je hier al willens en wetens illegaal verblijft. Ben je een publiek persoon, ben je openlijk erover en niemand doet iets, dan ben je toch stom om er geen gebruik van de geboden gelegenheid te maken? Persoonlijke gevoelens staan daar buiten. Gewoon gebruik maken van deze bananenrepubliek, deze zeer ambtelijke maatschappij die van slordigheid uit elkaar valt.
Ik vind dit hele gedoe een grote farce en louter diegene die hun taken niet behoorlijk hebben uitgeoefend zijn het te verwijten.
Ben zeer benieuwd wat haar arrest zal gaan zijn.
faye schreef:Verdonk heeft idd nu toegegeven, valt me tegen. En nu komt de grote stroom op gang, en bedankt Rita
Citaat:Verdonk, die als minister voor Vreemdelingenbeleid deze week door de Hirsi Ali-affaire in zware politieke problemen kwam, poogde vrijdag goodwill te kweken met haar opmerking dat "Ayaan uiteindelijk Nederlander zal worden".
sarabande schreef:faye schreef:Verdonk heeft idd nu toegegeven, valt me tegen. En nu komt de grote stroom op gang, en bedankt Rita
Verdonk kiest heel ordinair voor macht
De meesten waren gewoon opgestapt na zoveel blunders en met iedereen met wie je moet samenwerken tegen je.
faye schreef:Verdonk heeft idd nu toegegeven, valt me tegen. En nu komt de grote stroom op gang, en bedankt Rita
Olympia schreef:Dit stond op
fok.nl
faye schreef:Sarabande schreef:bla, bla, bla ........ [...]
Soms moet ik zo verschrikkelijk om je lachen, vooral omdat ik weet hoe oud je ongeveer bent
Denk je nou echt dat links een haar beter is?
Justy schreef:Wat een heerlijk stukje objectieve journalistiek![]()
Het zal best dat er nog meer halve waarheden bestaan bij heeeeeel veel vluchtelingen, ik zou er niet eens van opkijken als de meerderheid inderdaad hier en daar wat verdraaid heeft. En dat kan ik me zomaar heel goed voorstellen, gezien de rampgebieden waar die mensen vaak vandaan komen en de redenen voor hun vlucht.