Homoseksualiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justy

Re: Homoseksualiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 12:59

Houden we het even on-topic? Knipoog

osfrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 18:16

Knipoog idd blijf bij het onderwerp,

stefoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:58

Hebben homo's nou echt Betere ( bv. Kleding ) smaak Dan Hetero jongens?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 14:49

Durf ik niet te zeggen, maar in mijn ervaring zijn ze wel vaak stijlvoller gekleed en geven ze meer om hun uiterlijk, dus zorgen ze ook voor een verzorgd gebit en haar. Maar, ik kan natuurlijk niet zeggen dat het voor alle homo´s geldt! Ik denk dat geld ook een rol speelt, en of ze al of niet op jacht zijn, precies zoals bij hetero´s.

En hoofdletters hoeven alleen aan het begin van een nieuwe zin.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 16:09

Lusitana schreef:

Haha! *LOL*

Ik denk dat dat (smaak) geen verschil maakt tussen homo's en hetero's overigens.

stefoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:14

Lusitana schreef:
Durf ik niet te zeggen, maar in mijn ervaring zijn ze wel vaak stijlvoller gekleed en geven ze meer om hun uiterlijk, dus zorgen ze ook voor een verzorgd gebit en haar. Maar, ik kan natuurlijk niet zeggen dat het voor alle homo´s geldt! Ik denk dat geld ook een rol speelt, en of ze al of niet op jacht zijn, precies zoals bij hetero´s.

En nog wel op een paar plaatsen meer bv aardrijkskundige namen, maar het gaat echt helemaal automatisch die hoofdletter haha sorry

osfrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 18:18

Ik denk niet dat homo s een betere smaak hebben, maar denk wel dat ze er gewoon meer aandacht aan besteden, meeste hetro mannen geven niet zo veel om hun uiterlijk, al word dat anno 2006 wel steeds meer.

bonanzaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:25

de reacties hier worden wel steeds minder zeg, in t begin werd er dag en nacht gereageert maar nu per dag héél minimaal....

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:58

Uiteindelijk ben je wel een beetje uitgepraat natuurlijk Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 16:30

En er lopen meerdere topics over dit onderwerp in diverse fora op Bokt...

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 16:38

Marreke schreef:
Conclusie (te simpel voor woorden!): homo's zijn vriendelijker dan hetero's Haha!

Dat kun je dan dus ook weer niet zeggen hea das dus ook over 1 kam scheren, in positieve zin Vork maarja, je kent niet alle homosexuelen Knipoog

osfrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 17:04

snowdon schreef:
En er lopen meerdere topics over dit onderwerp in diverse fora op Bokt...

oja waar kan ik die vinden dan.. !! ben namelijk nog niet zo heel handing in bokt Tong uitsteken

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 19:20

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 17:37

Volgens een recentelijk gepresenteerd Canadees onderzoek is er een direct verband tussen de hoeveelheid (al geboren) broertjes van een foetus en de geaardheid van het ongeboren kind.
De onderzoekers ontdekten dat er een verband is tussen de hoeveelheid al geboren zonen en de ongeboren zoon. Met andere woorden: hoe meer zonen een moeder gebaard heeft, hoe groter de kans is dat de volgende zoon een homo wordt. Ze presenteerden hun bevindingen deze week in het blad Proceedings of the National Academy of Sciences.
Verschillende eerdere onderzoeken toonden al een verband aan tussen de hoeveelheid 'eerder geboren kinderen' en de geaardheid van de jongste van die kinderen. Dit onderzoek specificeert die uitkomst naar jongens en bewijst bovendien dat de oorzaken van deze verschijning vóór de geboorte al te vinden zijn.
Prenataal
Volgens de onderzoekers zijn er prenatale mechanismen die ertoe leiden dat een ongeboren vrucht dusdanig beïnvloed wordt dat de kans op een homozoon groter wordt. Dit geldt dus alleen voor jongens, niet voor meisjes.
Het zou gaan om het afweermechanisme van de moeder. Naarmate haar lichaam meer kinderen, en dan in het bijzonder zonen, heeft gedragen, gaat haar lichaam meer stoffen aanmaken die de ontwikkeling van het kind op een bepaalde manier beïnvloeden. Door die invloed kan een zoon homo worden. Waarom het lichaam dat doet is niet precies bekend.

Oerman
Geopperd wordt dat het kan zijn omdat de mens vroeger in groepen leefde waarin één man meerdere vrouwen kon ‘bedienen’.

Naarmate er meer mannen in een groep zouden komen, zou dat alleen maar concurrentie opleveren. Moeder natuur zorgde dan voor homo’s zodat er minder concurrentie zou zijn voor de heteromannen in de groep.
Omgeving
Het is overigens niet zo dat dit de enige reden is waarom iemand homo kan worden, zo lieten de onderzoekers weten. Ze sluiten niet uit dat na de geboorte omgevingsfactoren ook nog een rol kunnen spelen bij het bepalen van de geaardheid van een zoon.

Als mogelijkheid beschreven de onderzoekers dat diezelfde hoeveelheid broers na de geboorte ook invloed kan hebben op de ontwikkeling van een kind. Die filosofie hebben ze echter niet verder onderzocht. Toch is dit onderzoek een nieuwe mijlpaal in de 'nature/nurture'-discussie, waarin voor- en tegenstanders al decennia lang discussiëren over of homoseksualiteit nou aangeboren (nature) of aangeleerd (nurture) is.
Geen contact
Eerder geboren zonen zijn overigens niet per se oudere broers. Het onderzoek omvatte ook mannen waarvan de moeder eerder wel een jongen had gebaard, maar waarvan de oudere broer al overleden was op het moment dat het onderzoek liep. Die jongens waren dus nooit in contact gekomen met hun oudere broer maar vertoonden wel hetzelfde gedrag als jongens waarvan de oudere broers nog leefden.
Dat gold ook voor zonen die bijvoorbeeld geadopteerd waren en hun natuurlijke gezin nooit gekend hadden: ook zij hadden statistisch gezien meer kans om homo te zijn. Daaruit concludeerden de onderzoekers dus dat de verbindende factor, de baarmoeder waar alle zonen uit kwamen, een rol moest spelen

(Via Gay.nl)
Bron: Forbes.com, Proceedings of the National Academy of Sciences

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 20:14

Pfffff, het zoveelste waarom zijn ze niet normaal onderzoek.

mijn moeder kwam eens met de mededeling dat ik niet lesbisch kon zijn omdat zij nooit had gerookt tijden de zwangerschap, en dat zou volgens een onderzoek de oorzaak zijn. Clown

ik hou me er dus echt niet mee bezig waarom ik lesbisch ben, ik ben gewoon ik en ik hou van vrouwen punt......... Clown

en waarom dat is zal me een zorg zijn ik vind het gewoon lekker Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 23:17

Ik moest wel heel erg lachen n.a.v. dat artikel...

Ik heb twee oudere (hetero-) broers *LOL*

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 23:57

alex66 schreef:
Pfffff, het zoveelste waarom zijn ze niet normaal onderzoek.

mijn moeder kwam eens met de mededeling dat ik niet lesbisch kon zijn omdat zij nooit had gerookt tijden de zwangerschap, en dat zou volgens een onderzoek de oorzaak zijn. Clown

ik hou me er dus echt niet mee bezig waarom ik lesbisch ben, ik ben gewoon ik en ik hou van vrouwen punt......... Clown

en waarom dat is zal me een zorg zijn ik vind het gewoon lekker Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

*proest* sandra wat ben je afentoe lekker droog *LOL*

osfrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 18:38

snowdon schreef:

hoi.
ziet er op dit forum ook gezellig uit. maar waarom kan ik daar niet reageren . misschien een domme vraag maar ik zit nog niet zo lang op bokt, vandaar

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:08

osfrie schreef:
snowdon schreef:

hoi.
ziet er op dit forum ook gezellig uit. maar waarom kan ik daar niet reageren . misschien een domme vraag maar ik zit nog niet zo lang op bokt, vandaar

Je hebt nog geen 50 posts Lachen

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 18:36

osfrie schreef:
Ik denk niet dat homo s een betere smaak hebben, maar denk wel dat ze er gewoon meer aandacht aan besteden, meeste hetro mannen geven niet zo veel om hun uiterlijk, al word dat anno 2006 wel steeds meer.

Kijk de zo genoemde metero mannen van tegen woordig.

* kom ook weer even om de hoek kijken.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:40

Metero? Ik ken alleen Metropolitan...

Wat dat onderzoek betreft, natuurlijk loop je een steeds grotere kans een homo te krijgen na een aantal kinderen, om de eenvoudige reden dat een op de zoveel (1 op de tien ofzo?) homo is... Maar dat kan ook jouw eerste zijn. Overigens zijn er ook mensen met alleen homo kinderen. (En dan even lesbisch ook onder homo geschaard, wat ze zijn)

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:43

Volgens mij (als ik mijn wiskundeboek goed begrepen heb en goed onthouden) krijg je naarmate je meer kinderen hebt niet meer kans op een homo hoor. De kans per kind blijft gelijk, omdat het ene gezin misschien 4 homo's krijgt en een ander 6 hetero's. Met kansberekening heeft dit geval denk ik niks te maken..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:46

Ja, zo bedoel ik het ook. Ik zei toch ook dat het je eerste kan zijn? Maar als je er 13 hebt, grote kans dat er wel eentje bij zit, ja... Haha!

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:48

Dat zei ik niet Haha! Ik bedoel, dat de kans op een homo evenveel procent blijft, hoe veel kinderen je ook hebt. Stel bij het eerste kind is de kans 25%, dan issie dat bij je 13e nogsteeds, maakt niet uit hoe veel homo's of hetero's je voor die tijd al voortgebracht hebt..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:50

Nee, precies.