Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:En hoofdletters hoeven alleen aan het begin van een nieuwe zin.
Lusitana schreef:Durf ik niet te zeggen, maar in mijn ervaring zijn ze wel vaak stijlvoller gekleed en geven ze meer om hun uiterlijk, dus zorgen ze ook voor een verzorgd gebit en haar. Maar, ik kan natuurlijk niet zeggen dat het voor alle homo´s geldt! Ik denk dat geld ook een rol speelt, en of ze al of niet op jacht zijn, precies zoals bij hetero´s.
En hoofdletters hoeven alleen aan het begin van een nieuwe zin.
Marreke schreef:Conclusie (te simpel voor woorden!): homo's zijn vriendelijker dan hetero's
snowdon schreef:En er lopen meerdere topics over dit onderwerp in diverse fora op Bokt...
alex66 schreef:Pfffff, het zoveelste waarom zijn ze niet normaal onderzoek.
mijn moeder kwam eens met de mededeling dat ik niet lesbisch kon zijn omdat zij nooit had gerookt tijden de zwangerschap, en dat zou volgens een onderzoek de oorzaak zijn.![]()
ik hou me er dus echt niet mee bezig waarom ik lesbisch ben, ik ben gewoon ik en ik hou van vrouwen punt.........![]()
en waarom dat is zal me een zorg zijn ik vind het gewoon lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
snowdon schreef:
osfrie schreef:snowdon schreef:
hoi.
ziet er op dit forum ook gezellig uit. maar waarom kan ik daar niet reageren . misschien een domme vraag maar ik zit nog niet zo lang op bokt, vandaar
osfrie schreef:Ik denk niet dat homo s een betere smaak hebben, maar denk wel dat ze er gewoon meer aandacht aan besteden, meeste hetro mannen geven niet zo veel om hun uiterlijk, al word dat anno 2006 wel steeds meer.