julius_juut schreef:_San87_ schreef:
Niet alleen voor de schatkist, maar ook een groot stuk zekerheid.
Ik vind ook dat het gas in de bodem uiteindelijk, dus nadat huizen gerepareerd en verstevigd zijn, wel gebruikt gaat worden, al is het maar wanneer de pleuris uitbreekt en er oorlog is. Ik kan Eerdmans daar wel in volgen.
Verder ben ik het wel met Jetten eens.
Dan kan je daarna wéér al die huizen gaan herstellen/herbouwen. En dat terwijl er nog altijd hordes mensen met schade zitten die ze zelf echt niet kunnen betalen die maar moeten hopen dat de staat ooit eens over de brug gaat komen.![]()
JA21 maakt hier op de regionale zender een hoop reclame, maar ik betwijfel of die veel stemmen zal krijgen gezien dat 'ga weer gas winnen' standpunt.
Gewoon heel hard gaan werken aan hernieuwbare energie waar klimaat, Groningen en Limburg niet voor naar de kloten hoeven lijkt me echt een stuk verstandiger.
Het herstel gaat langzaam, maar er wordt door betrokkenen keihard gewerkt om de Groningers die getroffen zijn, te helpen.
Ik wil ook niet dat er nu gewonnen wordt. Ik zou wel willen dat, wanneer de nood aan de man is, dat gasveld een optie is en blijft om Nederland van energie te voorzien.