Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loretta schreef:Een kort inkijkje in een TBS kliniek.
https://www.youtube.com/watch?v=1Tk0Ixu ... GtsaW5pZWs%
9 op de 10 zijn man.
Electra63 schreef:hakkipilke87 schreef:er werden in dit topic 2 grafieken gedeeld met de feitelijke cijfers , daar reageert niet niemand op of wordt afgedaan of het wel klopt .. wat ja dat past niet in jullie straatje he?
Hier de reactie van CBS op het gebruik van de cijfers en grafieken van Jan van Beek.
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/h ... chapper-is
@Befunny,
Mensen zoals jij worden gelukkig niet aangenomen in deze instellingen !!
hakkipilke87 schreef:dit is geen reactie van het CBS , het is een reactie van een wetenschapper, een persoonlijke mening dus. plus dat het bericht op een Populistische website staat
Veronica2 schreef:@ Duopenotti, als je dat stel al een stel mafkezen vindt, dan vind je dat dus ook van een ontzettend groot deel van Nederland en de wereld. Er zijn veel mensen die zich completer voelen met een gezin dan alleen en daar is helemaal niks mafkezerigs aan. Het is misschien een beetje een ouderwetse instelling, maar niet maf.
Charaz schreef:Eretria schreef:Het is echt ongelooflijk triest dat zo’n zieke geest dit meisje, Lisa, dit heeft aangedaan. Echt onbegrijpelijk.
Ik heb meer details omtrent dit, maar deze ga ik niet delen uit respect. Ik lees veel dat de politie veel faalt, deze niet op tijd was, te laat was. In dit geval, al had de politie er binnen één minuut geweest, ze hadden Lisa niet kunnen redden..
Laten we met zijn allen toch goed op elkaar letten.
Waarom moet je hier dan melden dat je meer details hebt?
DuoPenotti schreef:Veronica2 schreef:@ Duopenotti, als je dat stel al een stel mafkezen vindt, dan vind je dat dus ook van een ontzettend groot deel van Nederland en de wereld. Er zijn veel mensen die zich completer voelen met een gezin dan alleen en daar is helemaal niks mafkezerigs aan. Het is misschien een beetje een ouderwetse instelling, maar niet maf.
Het op die manier uitspreken zoals zij tegen mij deed zeker wel.
Het was op dat moment geen algemene mening in een algemeen gesprek.
Eretria schreef:Dat vat jij dan helemaal verkeerd op.
Er wordt mij teveel gesuggereerd over het optreden van de politie. En daar haak ik op in.