Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Ik vermoed dat ervan bepaalde groepen activistische personen op Bokt zitten en als je dan iets schrijft wat hen niet aanstaat dan dienen ze een klacht tegen je in.
DuoPenotti schreef:Waar rook is is vuur...
Als je niet eens weet waar je voor demonstreert, zoals het eerder geplaatste filmpje, dan ga je mij niet wijs maken dat je zo achter het onderwerp staat.
Dan is er een andere drijfveer....
Loretta schreef:anjali schreef:Ik vermoed dat ervan bepaalde groepen activistische personen op Bokt zitten en als je dan iets schrijft wat hen niet aanstaat dan dienen ze een klacht tegen je in.
Maar als je netjes schrijft dus bijy geen alternatieve termen voor XR dan geef je ze niet de mogelijkheid om succesvol te temmen en daarmee gun je ze niet het plezier die dat geeft.
Femke_Tweety schreef:True, en is iets dat ik ook altijd probeer.
Mijn mening is doorgaans duidelijk zat zonder gebruik te maken van dat soort dingen.
Ik persoonlijk vind het gesprek/de discussie ook prettiger zonder.
Alleen van Rien kon ik me dat soort woorden niet herinneren.
Van anderen soms wel.
Lithya schreef:Wintu schreef:Ik kreeg vandaag een bericht van mijn overheid dat er een afschot vergunning is voor de bruine en zwarte rat, ik weet niet goed wat ik me er in de praktijk bij voor moet stellen
Dat wordt al veel langer gedaan. Rattenkorrels mogen niet meer, en de vang kooien duurt te lang.
DuoPenotti schreef:Welk plezier?
Omdat we het daarna toch gewoon schrijven als we willen?
Ze nu juist zelf nog meer voor l.l staan omdat de aandacht er op gevestigd word?!
Alternatieve term past gewoon precies bij die lui, het is mijn mening en een mening mag ik gewoon zeggen.
Ook na een pb hoor.
Loretta schreef:DuoPenotti schreef:Welk plezier?
Omdat we het daarna toch gewoon schrijven als we willen?
Ze nu juist zelf nog meer voor l.l staan omdat de aandacht er op gevestigd word?!
Alternatieve term past gewoon precies bij die lui, het is mijn mening en een mening mag ik gewoon zeggen.
Ook na een pb hoor.
Het plezier dat hun tem succesvol is en een mod jouw aan spreekt.
En als je het te vaak doet dat je misschien wel een ban krijgt.
En bij volledig succes gaat het hele topic op slot. En dat is toch wel de heilige graal die ze graag willen bereiken.
DuoPenotti schreef:Maar zitten die wolven dan zo ongeveer direct aan het zandpad of parkeerplaats met hun jongen?
Dat er hard opgetreden word op de paden verlaten zou ik heel goed vinden.
Maar de wolf lijkt nu zelf die drukke plaatsen toch zelf op te zoeken. Niet andersom
DuoPenotti schreef:als we hier niks zeggen weten ze helemaal niet of een mod je aanspreekt, dus daar hebben ze niets aan.
Een ban, ja kan, maakt dat verder wat uit? Niet echt, de meeste mensen gaan er niet anders door denken over die extremisten.
En dit topic dicht, nee dat gaat niet gebeuren door individuele berichten van een paar bokkers.
Als ze dat denken zijn ze nog verder van het padje af als gedacht.
het enige wat ze nu bereikt hebben is dat ze nog meer negatief besproken worden, goed bezig zeg ik
Loretta schreef:Dat ze er zijn verbaast me niks. Ze zijn overal actief en iedereen kan hier mee lezen. Dus als je nog dacht dat ze niet op bokt zaten. Nou bij deze blijkt dus van wel.
Jammer dat ze niet het lef hebben om gewoon naar buiten te komen. Maar misschien is dat ook wel gewoon een gebrek aan inhoudelijke argumenten.
Sassy4barrel schreef:wat heb ik gemist ? sorry ik was nog in het oude topic en kreeg geen updates meer en nu zie ik ineens het nieuwe topit en loop 20 blz achterwie leest mee op bokt; wat is er gebeurd?