Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Non binair staat er toch niet bij? En de kleur ook niet. Of heb je eerst iedereen gegoogled?
purny schreef:deksel schreef:Ik heb op een non-binair persoon gestemd, anders had ik ook op een vrouw (van kleur) gestemd!
En vind je dat deze persoon iets toe te voegen heeft in de politiek of is het alleen maar omdat ze non binair is?
verootjoo schreef:Ik heb ook de kandidatenlijsten bekeken, maar mijn vraag was; daar staat toch niet op of iemand non binair is?
Of Google je dan iedereen? Of alleen je mogelijke stem opties.
SusanH schreef:Ik word een beetje onpasselijk van al dat ge emmer over wie premier moet worden en daar de beste papieren voor heeft. Laten we eerst eens kijken wie de grootste wordt. Ook het laatste stukje van de campagne, modder gooien over en weer, bijna niemand heeft het over de inhoud. Dan weet je als kiezer nog niks. Degene die mijn stem heeft vond ik gisteravond in het slot debat ook goed overeind blijven. Ik hoop dat ze meer zetels krijgen dan in de laatste peiling is voorspelt.
zonnebloem18 schreef:Tja en toch je geloofwaardigheid is wel een beetje weg als je Wilders als premier hebt. Ook vrees ik dat zijn beveiliging dan minimaal verdubbeld moet worden. Lekker op je fietsje naar het Binnenhof is voor hem geen optie.
Loretta schreef:Ik moet wel zeggen dat ik dit spotje briljant gevonden vind.
https://twitter.com/SParadijs/status/17 ... 2478546009
DuoPenotti schreef:Daar gaat het niet om.
Zieke mensen komen als het uwv zijn werk niet naar behoren uitvoert ook in de bijstand terecht. En dat klopt niet. (of nergens bij het hebben van een partner en dan moet je ongewild op 1 loon verder)
Telpeva schreef:Wajong en WIA bestaan gewoon nog steeds.
Je kunt werken naast een uitkering.
En iemand die pertinent niet wil werken kan de bijstand worden uitgegooid. (Na -tig keer gesprekken, sollicitatie training etc geen actie, dan is het klaar.)
In principe is de bijstand ook ontworpen als 'verzamelbak': wat er ook misgaat met wie dan ook, we laten mensen niet creperen.