Sterkte voor alle betrokkenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabri schreef:Het blijft hoe dan ook een raadsel wat als ze wel eerder gevonden waren? Waarom niks gedaan met de tips??
Nezzie schreef:Sabri schreef:Het blijft hoe dan ook een raadsel wat als ze wel eerder gevonden waren? Waarom niks gedaan met de tips??
Omdat er 6000 (verzonnen getal, voordat er vragen om een bron komen) tips zijn binnengekomen die allemaal nagetrokken moesten worden? Omdat het laatste signaal van de telefoon heel ergens anders was en ze zich op dat gebied geconcentreerd hebben?
Wat voor antwoord zoek je? Dat "ze" het helemaal verkeerd aangepakt hebben? Dat antwoord vind je vast vrij makkelijk als je even op Facebook kijkt.
Suzanne F. schreef:Die auto zit flink in elkaar, daar kom je niet meer uit. Zeker niet in het water.
Maar wel bizar dat er geen getuigen waren die dit gemeld hebben. Het is een superdruk knooppunt.
PSvanLot schreef:Suzanne F. schreef:Die auto zit flink in elkaar, daar kom je niet meer uit. Zeker niet in het water.
Maar wel bizar dat er geen getuigen waren die dit gemeld hebben. Het is een superdruk knooppunt.
Omroep Brabant geeft aan dat de auto onderaan een taluud lag, dat verklaart misschien de reden waarom de auto van voor zo enorm in elkaar zit.
Zullen ze de pech gehad hebben dat precies op het moment dat het er niemand anders reed, een stuurfout gemaakt hebben?
Relaxed schreef:PSvanLot schreef:
Omroep Brabant geeft aan dat de auto onderaan een taluud lag, dat verklaart misschien de reden waarom de auto van voor zo enorm in elkaar zit.
Zullen ze de pech gehad hebben dat precies op het moment dat het er niemand anders reed, een stuurfout gemaakt hebben?
Op nos staat een foto waarop de auto op de kop ligt..
Cayenne schreef:Volgens Omroep Brabant was er al eerder op die plek gezocht? https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/416 ... evonden-is
Suzanne F. schreef:Ja maar het is wel vreemd dat meerdere mensen deze plaats getipt hebben en dat er niet is doorgezocht.
Ik kan me voorstellen dat dit een naar gevoel geeft voor de tipgevers nu.
Maar je weet inderdaad niet wat voor tips dit waren. Maar als er bandensporen te zien waren blijft het wel gek.
Suzanne F. schreef:Ja maar het is wel vreemd dat meerdere mensen deze plaats getipt hebben en dat er niet is doorgezocht.
Maar je weet inderdaad niet wat voor tips dit waren. Maar als er bandensporen te zien waren blijft het wel gek.
PSvanLot schreef:Cayenne schreef:Volgens Omroep Brabant was er al eerder op die plek gezocht? https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/416 ... evonden-is
“Zij hebben geen enkel zicht gehad op de auto. De vindplek van de auto lag uiteindelijk ver van de bandensporen.”
“Op woensdag kreeg de politie nieuwe informatie binnen waarop ze opnieuw op deze locatie is gaan zoeken. Daarvoor is een politiehelikopter van de landelijke eenheid ingezet. “Met een politiehelikopter is er beter zicht op het terrein, zij gebruiken ook een camera en kunnen meer zien.”
Staat in het artikel.