Volgens mij sla je nu wat door elisa2. Dat is juist wat je niet wilt. Zo krijgen we weer 2 kampen alla de zwarte pieten discussie.
Ik snap het verhaal van de tijdsgeest wel en ook wat heleen van rooijen zegt. Veel mensen en ik denk helemaal BN'ers of profvoetballers die geen nee keijgen hebben vroeger wel eens iets gedaan wat grensoverschreidend is.
Wat ik volledig mis is het besef dat dat niet kan. Dat dat niet normaal is en niet geaccepteerd wordt. Wat gebeurd is kun je niet meer terug draaien, maar je kan er wel van leren.
Johan had het verhaal kunnen vertellen en kunnen zeggen. Ik schaam me er voor, achteraf gezien had ik het niet moeten doen. En dan hadden de heren aan tafel moeten zeggen, nee dat kan niet, goed dat je er van gelewrd hebt.
En dan uiteraard een domme grap, nou ja gaat nu ook niet meer gebeuren met die ouwe kop van je. Blablabla.
Mijn man keek het programma graag en ik keek altijd mry plezier mee. Ze zeiden waar het op stond in tegenstelling tot andere praatprogramma's waar ze sociaal wenselijke antwoorden geven. Jammer, maar ontzettend terecht dat het van de tv is. Ik snap nog steeds niet dat ze dit niet zagen. Tsjongejonge.
Mooi stukje over macho cultuur op nu.nl. dat is wel precies hoe ik het zie. De meeste mannen deugen best. Maar samen....
Waarom veel mannen elkaar niet corrigeren als ze seksuele grenzen overgaan
https://www.nu.nl/entertainment/6197753 ... rgaan.html (via @NUnl)