AmyII schreef:Ik draai niks om, ik reageerde op jouw bericht waarin je zegt ‘hij werkt niet in een koekjesfabriek of wel soms?’ Dus omdát het de gemiddelde koekenbakker niet zou overkomen zou je jouw post kunnen uitleggen als, vanwege zijn rol als journalist/ werk op advocatenbureau/ vertrouwenspersoon zou hij zijn neergeschoten. Ga nu alsjeblieft niet zeggen dat ik dingen omdraai terwijl jij mijn post omdraait.
maar dat is dan toch ook zo? En ik ben niet de enige die dat aangeeft... dus dan zouden die andere mensen daar ook op aangesproken moeten worden..?
Maar jij had het erover dat ik zei dat het een aanslag is op de journalistiek en dat dat zn eigen schuld zou zijn. En dat is niet wat ik aangeeft.
Citaat:
Maar is goed joh, als jij voelt dat ik jouw post verkeerd heb uitgelegd en dat ik jou daarmee woorden in de mond leg, dat is niet mijn bedoeling en dan mijn excuses daarvoor.
In de grote lijn zijn we het wel met elkaar eens en laten we het dan daarbij houden.
Nou prima joh .. ik denk dat we het in grote lijnen inderdaad met elkaar eens zijn..