Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:36

Ayasha schreef:
gohya schreef:
Quote:Ik kies er niet voor en wens al helemaal niet dat ik er noodgedwongen mee krijg te maken als iemand het leuk lijkt om zo grappig te zijn.

Er zijn zóveel dingen waar ik of anderen niet voor kiezen en toch noodgedwongen er aan mee moeten doen.

Zorgen die ook voor te vroeg geboren baby's en oudjes die naar het ziekenhuis moeten?
Noem eens een paar dingen waar je aan mee moet doen? :)

Meeroken? inademen van giftige dampen [chemtrails] inademen van giftige dampen op 31.dec. en zo nog veel meer giftige zooi om me heen die ik niet wil,maar noodgedwongen toch aan mee doe.

Wat bedoel je met te vroeg geboren baby's? een mens stopt met baren vanwege een schrik reactie,net als bij dieren.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:47

gohya schreef:
Vind het wel typerend dat er opeens óveral deze clowns worden gesignaleerd,wat ik op FB lees.
Opeens ziet zowat iedereen ze lopen,hahahaha. En de media doet er nog een schepje bovenop.

hoezo typerend, we leven in een tijdperk van social media..
de een probeert dus de ander te overtreffen.. of dat nu in uitvoeren is, of in praatjes rondstrooien
en daarbij vinden 'gelijkgestemden' elkaar veel gemakkelijker

was je vroeger dat soort grappen van plan dan zat je in een isolement met dat gevoel en dus onderdrukte je het.. nu kun je makkelijk gelijkgestemden vinden, dus stap je makkelijker over grenzen heen..

of het nu illegale activiteiten zijn,
de dierenbeulen
of killerclowns.

hoe meer aandacht, hoe meer er gedeeld word,
hoe meer er over gesproken wordt
des te meer mensen zullen ook aan hun nare trekjes gehoor geven

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:52

elenaMM77 schreef:
gohya schreef:
Vind het wel typerend dat er opeens óveral deze clowns worden gesignaleerd,wat ik op FB lees.
Opeens ziet zowat iedereen ze lopen,hahahaha. En de media doet er nog een schepje bovenop.

de een probeert dus de ander te overtreffen.. of dat nu in uitvoeren is, of in praatjes rondstrooien

was je vroeger dat soort grappen van plan dan zat je in een isolement met dat gevoel en dus onderdrukte je het.. nu kun je makkelijk gelijkgestemden vinden, dus stap je makkelijker over grenzen heen..

de dierenbeulen
of killerclowns.

Het gaat erom,dat zowat iedereen ze ZIET lopen.Dat er meerdere zijn geloof ik best wel.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:55

Nou verdorrie! Nou snap ik waarom me ukkepuk te vroeg kwam.
Nadat nederlandseftal verloren had begonnen mijn weeën.
Nee even serieus.

Ik vind wel dat mensen overdrijven.
Oké, dat kleine kinderen bang worden van clowns die met een mes achter aan rennen, volkomen begrijpelijk.
Dat die killerclowns gepakt moeten worden, ook heel logisch.
Maar jeetje, dat er een aantal van die idioten dat doen.
Betekent niet dat gelijk heel halloween afgeschaft hoeft te worden, en niemand meer verkleed mag gaan.
En elke clown wat er rond loopt een killerclown is.
Leuk voor de cliniclowns ook.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:58

gohya schreef:
elenaMM77 schreef:

de dierenbeulen
of killerclowns.

Het gaat erom,dat zowat iedereen ze ZIET lopen.Dat er meerdere zijn geloof ik best wel.

zoals ik al aangaf ook, iedereen wil elkaar overtreffen, of dat nu is in het als clown rondlopen, of praatjes erover rondstrooien (=spottings). is gewoon een gevolg van de wereld van social media.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:57

Ik denk dat cliniclowns niet met hun outfit aan over straat lopen, eigenlijk. Net als de meeste 'professionele' clowns dat niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:24

Zelf hou ik er niet van wanneer mensen leugens vertellen of liegen om zelf zo beter van te worden. (al vraag ik mij af of je ook echt beter van wordt want ik doorzie dat soort mensen best wel snel en dan kan ik ik ze echt niet waarderen).

In ieder geval is om die reden belangrijk om goed te weten wie je vrienden zijn die je wel kunt vertrouwen.

Vremde mensen en journalisten kan je beter wat voor zichterger in zijn om echt te vertrouwen.
Sociaal media? Sommige mensen maken er een sport van om zoveel mogelijk aandacht te krijgen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:35

NikkiDeKerf schreef:
Ik denk dat cliniclowns niet met hun outfit aan over straat lopen, eigenlijk. Net als de meeste 'professionele' clowns dat niet doen.

clinicclowns dragen geen schmink of maskers, heel ander type dus ;)..
zouden in principe gewoon over straat kunnen,
maar net als jij, denk ik niet dat ze dat doen..
kleden zich op plaats van bestemming om.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:34

Ik lees dit topic al een tijdje mee en begin het steeds vermakelijker te vinden maar dat mag niet want dan krijg je bijna alle mensen in dit topic over je heen. :+

Zal ik het jullie maar verklappen aangezien nog niemand het in dit topic heeft neergezet: De clowns zijn de nieuwe zwarte pieten! Ja echt, je had al een paar jaar de clownspieten maar die zagen er te vriendelijk uit. Wie was er vroeger niet bang voor zwarte piet? En dan bedoel ik de echte, met roe en zak? Nu is dat een clown met een mes/pistool.

Niet alleen om angst aan te jagen zoals zwarte piet deed, maar ook om Sinterklaas te verdedigen die steeds meer bedreigt wordt, ofwel vanwege zijn knechten die niet meer mogen van sommige, ofwel vanwege de dure cadeau's die hij bij zich draagt wat volgens sommige bijna vragen om een overval is.

Wat willen die mensen die zo zeurden en zeikten over Zwarte piet nu liever? Een clown of een zwarte piet?

En nu allemaal lief zijn, de zak bestaat niet meer, de killerclown wel en voor je het weet wordt je meegenomen naar Spanje!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:26

fohadie schreef:
Ik lees dit topic al een tijdje mee en begin het steeds vermakelijker te vinden maar dat mag niet want dan krijg je bijna alle mensen in dit topic over je heen. :+

Zal ik het jullie maar verklappen aangezien nog niemand het in dit topic heeft neergezet: De clowns zijn de nieuwe zwarte pieten! Ja echt, je had al een paar jaar de clownspieten maar die zagen er te vriendelijk uit. Wie was er vroeger niet bang voor zwarte piet? En dan bedoel ik de echte, met roe en zak? Nu is dat een clown met een mes/pistool.

Niet alleen om angst aan te jagen zoals zwarte piet deed, maar ook om Sinterklaas te verdedigen die steeds meer bedreigt wordt, ofwel vanwege zijn knechten die niet meer mogen van sommige, ofwel vanwege de dure cadeau's die hij bij zich draagt wat volgens sommige bijna vragen om een overval is.

Wat willen die mensen die zo zeurden en zeikten over Zwarte piet nu liever? Een clown of een zwarte piet?

En nu allemaal lief zijn, de zak bestaat niet meer, de killerclown wel en voor je het weet wordt je meegenomen naar Spanje!

_O- _O- _O-
Dat vind ik wel een hele goeie. :)

Flowery

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:40

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 22:14

In Eindhoven was er eentje opgepakt, mooizo :D Vgm begint de hype een beetje minder te worden.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:23

sureido schreef:
In Eindhoven was er eentje opgepakt, mooizo :D Vgm begint de hype een beetje minder te worden.

Het ging niet om een clown maar om iemand die zo'n instagram account aangemaakt had. Daardoor was er een ruzie oid ontstaan met vuurwerk. Hij was geloof ik opgepakt voor het aanzetten tot ruzie of zoiets.

Correct me if I'm wrong.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 22:27

Oh, heb ik weer niet goed geluisterd :+ Foutje van de zaak!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:59

Zijn de killerclowns niet gewoon de nieuwste Pokemons nadat Niantic ze uit de duinen bij Kijkduin heeft gehaald?

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 23:04

jeeejjj er is er 1 gespot vlakbij mijn stal ... * stopt een knuppel in de auto* :n

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 23:11

purny schreef:
Zijn de killerclowns niet gewoon de nieuwste Pokemons nadat Niantic ze uit de duinen bij Kijkduin heeft gehaald?

Gotta catch 'em all!!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 09:45

sureido schreef:
purny schreef:

Gotta catch 'em all!!

Ik weet vrij zeker dat het illegaal is om een mens, zelfs als het een killerclown is, tegen zijn wil in een balletje te proppen....... :+

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 10:06

sureido schreef:
purny schreef:

Gotta catch 'em all!!

KILLERCLOWN, IK KIES JOU!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 10:13

Zal ik er een nieuwe hype in gooien voor de komende maand??

De killer sinterklaas.... :+ :+ _O- _O-

En nu maar hopen dat het niet gaat gebeuren, aangezien sinterklaas iets leuks moet zijn voor de kids.. :o
En ja.. de pieten moeten ook gewoon zwart blijven..!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:27

Casarell schreef:

En nu maar hopen dat het niet gaat gebeuren, aangezien sinterklaas iets leuks moet zijn voor de kids.. :o

die film bestaat al een paar jaar ;)
Afbeelding

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:37

OMG... nooit van gehoord.. is ook niet echt mijn genre.. :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:47

Sint is een geweldige film.. Heb me kapot gelachen... geen idee warm tho.

Ben trouwens wel blij dat je er nu minder over hoort...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 17:47

Cowboy55 schreef:
sureido schreef:

Gotta catch 'em all!!

Ik weet vrij zeker dat het illegaal is om een mens, zelfs als het een killerclown is, tegen zijn wil in een balletje te proppen....... :+[/quote]
Nee joh, is gewoon 100% legaal!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 08:27

elenaMM77 schreef:
Casarell schreef:

die film bestaat al een paar jaar ;)
[ Afbeelding ]

Die film ken ik,hij is echt lachen.
"5 Dec. zal nooit meer hetzelfde zijn". Zo heet deze film.Oftewel 'De Horror Sint'.