Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chamion schreef:Tuurlijk IS, had niet anders verwacht. Gaan we nu eens echt ingrijpen en niet op halve kracht? Dan stopt gelijk een groot deel van de vluchtingen stroom. (oke misschien kort door de bocht, maar ben een beetje sjaggie)
Joolien schreef:Inmiddels wordt station Hoofddorp ontruimd, ik twijfel om met de auto naar Deventer te gaan. Dan kan ik iig weg, mocht er een dreiging of ontruiming zijn.
Niet dat ik verwacht dat er daar een aanval plaats zal vinden, maar mensen in paniek kunnen nog wel eens gekke dingen doen en loze meldingen maken.
Kim_Evendi schreef:"Een woordvoerder van de hulpdiensten in Hoofddorp zegt tegen NU.nl dat er een arrestatieteam aanwezig is en dat ze midden in een 'incident' zitten." ~ NU.nl
Benieuwd waar dit over gaat en of het echt is of (hopelijk) ook loos alarm.
Edit: die foto is inderdaad heftig
BloemBloem schreef:Ik vind deze foto zo erg, echt die gaat bij mij door merg en been
Voor jullie wellicht anders, maar ik kijk hier met moeder ogen naar en ik word echt
in en in verdrietig door het zien van die buggy ... wat een paniek
[ Afbeelding ]
saskiakefie schreef:chamion schreef:Tuurlijk IS, had niet anders verwacht. Gaan we nu eens echt ingrijpen en niet op halve kracht? Dan stopt gelijk een groot deel van de vluchtingen stroom. (oke misschien kort door de bocht, maar ben een beetje sjaggie)
Dat is al heel erg verminderd er zijn al halve gevangenissen als je het nieuws hebt gevolgd. Bovendien nogal een ongepaste reactie want dat heeft niks hiermee te maken, sterker nog zij vluchten juist voor al die sh*t