Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Varekaj schreef:Ik las net dat de Mannschaft zo snel mogelijk terug naar Duitsland wil, en dat er vrijdagochtend in hun hotel ook al die bommelding was geweest. Dat was ik alweer helemaal vergeten...
Zou het met elkaar te maken gehad hebben?
Ja. Denk het wel. Vind het ook echt bizar dat er gewoon een bekende zanger van QOTSA mogelijk slachtoffer is geworden. Als dat echt zo zou zijn, gaat Amerika helemaal in de aanval.
Varekaj schreef:Tot nu toe zie ik nog niets over gesloten grenzen hier in België. Wel verhoogde waakzaamheid.
Emmaa_ schreef:Varekaj schreef:Tot nu toe zie ik nog niets over gesloten grenzen hier in België. Wel verhoogde waakzaamheid.
Er werd ook aangegeven dat het echt niet waar kon zijn dat het vluchtelingenkamp in Calais in de fik stond en ondertussen lees ik van een gerenommeerde Poolse journalist die ter plekke is dat het toch echt zo is. Incl verschillende foto's...
Mioux schreef:Emmaa_ schreef:Er werd ook aangegeven dat het echt niet waar kon zijn dat het vluchtelingenkamp in Calais in de fik stond en ondertussen lees ik van een gerenommeerde Poolse journalist die ter plekke is dat het toch echt zo is. Incl verschillende foto's...
Bron?foto's?y
Mioux schreef:Emmaa_ schreef:
Er werd ook aangegeven dat het echt niet waar kon zijn dat het vluchtelingenkamp in Calais in de fik stond en ondertussen lees ik van een gerenommeerde Poolse journalist die ter plekke is dat het toch echt zo is. Incl verschillende foto's...
Bron?foto's?y
Iris82 schreef:http://nos.nl/artikel/2069001-extra-bev ... rland.html
En wat wordt er bij ons aan beveiliging gedaan?
Mioux schreef:Bron?foto's?y
Desty schreef:Die verslaggever is ook helemaal van het padje. Zo erg dat de nieuwslezer hem mentaal moet helpen