Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Zeg je dat ook tegen je ouders? En familie?
BaileyMix schreef:Maar zijn jullie ook niet gewoon trots op je kleine maat? Ik namelijk wel. Ik verdom het om me te schamen voor mijn lichaam zonder 'curves', en moet er eerlijk gezegd niet aan denken om aan te komen. En nee, ik heb echt geen stoornis en ja, een vol decolleté zou soms wel eens leuk zijn.
Maar al met al ben ik van mening dat mijn lichaam slank hoort te zijn en zal ik ook echt niet bewust veel gaan eten om het dikker te krijgen.
Vind het altijd zo stom dat slanke mensen zich moeten verdedigen met "Maar ik eet wel gewoon genoeg/ Ik eet voor 10 maar kom niet aan/ ik zou graag aan willen komen maar kan niet door ziekte". Alsof het een schande is om gezond en met mate te eten...
saddledancer schreef:BaileyMix schreef:Maar zijn jullie ook niet gewoon trots op je kleine maat? Ik namelijk wel. Ik verdom het om me te schamen voor mijn lichaam zonder 'curves', en moet er eerlijk gezegd niet aan denken om aan te komen. En nee, ik heb echt geen stoornis en ja, een vol decolleté zou soms wel eens leuk zijn.
Maar al met al ben ik van mening dat mijn lichaam slank hoort te zijn en zal ik ook echt niet bewust veel gaan eten om het dikker te krijgen.
Vind het altijd zo stom dat slanke mensen zich moeten verdedigen met "Maar ik eet wel gewoon genoeg/ Ik eet voor 10 maar kom niet aan/ ik zou graag aan willen komen maar kan niet door ziekte". Alsof het een schande is om gezond en met mate te eten...
Oh, ja ik ben zeker wel trots op mijn lichaam, en ik eet gezond en met mate, en ik beweeg erg veelmaar ik ben op een gewicht (ik heb ondergewicht en ik weet het) dat, als ik zou zeggen dat het alleen maar daardoor komt, mensen daar van alles van vinden. ik voel dus inderdaad wel vaak de drang om mezelf te moeten 'bewijzen' tegenover mensen, 'ja ik eet heus wel genoeg' is dus ook een vaak gehoorde. Ik zou echt niet aan willen komen, want met wat kilootjes meer voel ik me gewoon niet prettig in mijn lijf, dat gewicht past niet bij me, en het gewicht dat ik nu heb wel, maar probeer mensen dat maar eens wijs te maken
saddledancer schreef:Vroeger was ik vriendelijk, nu als mensen zeggen 'je moet gewoon Meer eten' zeg ik 'ja en jij een beetje minder, maar daar hebben we het verder ook niet over he'. Zijn ze ook snel klaar mee Dan.
Emmaa_ schreef:saddledancer schreef:Vroeger was ik vriendelijk, nu als mensen zeggen 'je moet gewoon Meer eten' zeg ik 'ja en jij een beetje minder, maar daar hebben we het verder ook niet over he'. Zijn ze ook snel klaar mee Dan.
Maar is dat niet een beetje vuur met vuur bestrijden? Zou dan toch liever de eer aan mezelf houden in zo'n situatie.
Emmaa_ schreef:saddledancer schreef:Vroeger was ik vriendelijk, nu als mensen zeggen 'je moet gewoon Meer eten' zeg ik 'ja en jij een beetje minder, maar daar hebben we het verder ook niet over he'. Zijn ze ook snel klaar mee Dan.
Maar is dat niet een beetje vuur met vuur bestrijden? Zou dan toch liever de eer aan mezelf houden in zo'n situatie.