Maar Safina, omdat SOMMIGE mensen het niet eens zijn met Jo en dat dit WELLICHT door de montage komt hoeft toch niet te zeggen dat ze het helemaal niet eens is met hoe ze op TV (over)komt?

Zoveel mensen, zoveel interpretaties... Ik vind haar programma iig erg boeiend, juist omdat ik zelf zwanger ben (en 0,0 ervaring heb met kleine kinderen, ik vind ze bij anderen doorgaans erg irritant

en van die gezinnen leert ik sowieso hoe het níet moet, lol). Betekent dit dat ik 100% van wat zij overbrengt wil toepassen? Nee, maar ik denk dat er zelf wel wat uit te halen valt.
Verder moeten we het programma ook niet meer maken dan het is, het is entertainment - het komt nota bene op RTL4! En de gezinnen waar ze komt zijn sowieso geholpen met wat zij doet omdat ze voor haar komst sowieso slechter af waren dan daarna.

Ik begrijp je kritische houding overigens echt wel, en die juich ik toe. Kritisch zijn is goed, houdt een mens scherp. Zo sta ik er zelf ook in. Maar ik denk dat je dingen gewoon op meerdere manieren kunt uitleggen.
De kritiek van de mensen (vrouwen) mbt de 'stop Jo Frost'-actie begrijp ik echt niet. Want zij maken zich er -net zo goed als de fanatieke voorstanders van Frost- schuldig aan dat ze hard tegen hard gaan. Het wordt nu 'Jo Frost dresseert kinderen' vs. 'Jo Frost is top'. Tuurlijk is ze niet geweldig, er is genoeg op aan te merken. Maar zeker negeert ze ook de gevoelens van een kind (of van het gezin) niet.