Citaat:Je hebt het over meningen. Maar experts baseren hun 'meningen' op de feiten die ze onder ogen krijgen, die ze vaak bestuderen. Natuurlijk wordt er soms niet de juiste conclusie getrokken, of zijn er resultaten/waarnemingen die toch wijzen op een andere verklaring. Maar trek alstjeblieft niet de mening van de menigte gelijk aan de kennis van experts.
Waar we het volgens mij allebei over eens kunnen zijn is om kritisch te blijven.
En waarom nu niet 'ja-knikkend achter de experts aan lopen'? Dit is toch een ontzettend gave waarneming? Voor het eerst in 150 jaar is er weer een levende wolf in NL vastgesteld!
@JewEmm Sorry is niet nodig je mag t oneens zijn

En Eens daarom even vet gezet dat het fantastisch zou zijn

nl , ik hoop dan wel dat mensen ze met rust laten ipv er achteraan te hobbelen (zal vast nu even door de nieuwigheid komen maar lijkt mij niet bevorderlijk voor t dier) Dat ik mn twijfels heb gebaseerd op mn eigen mening zegt absoluut niet dat ik gelijk heb ik persoonlijk ben alleen niet 100 proc overtuigd of t hele echte is en zo wel of deze dan niet in huiselijke kring is opgevoed ,
Wellicht denk ik over een week of wat heel anders (vanwege andere info) Het is sowieso niet mijn intentie om experts in twijfel te trekken, ik heb alleen op dit moment nog niet de volle overtuiging maakt voor t dier zelf niet uit ik hoop dat t beestje zn rust gaat vinden waar dan ook of dat nou hier in NL IS of in Duitsland het is imo belangrijk at het dier zich goed voelt

@betadine ik ga die post even opzoeken