Bedankt voor de uitleg
.Ik weet niet of het echt trots is. Het zou ook eigenwijs kunnen zijn. Iedereen vind namelijk dat ze in hun recht staan en willen hun gelijk halen. Toegeven aan een ander met andere ideeën doet dan afbraak aan het eigen gelijk.
Om het even naar dit topic te vertalen:
Mensen hebben recht op een zit plaats. Als ze er om gaan vragen hebben ze het idee dat ze dat recht opgeven omdat bij een vraag ook nee gezegd kan worden.
Aangezien het gelijk in principe aan hun kant staat, vinden ze dat ze het niet meer hoeven te vragen.
Het gevoel krijgen dat je over je nek gaat bij bepaalde geuren kan uiteraard wel, en erdoor gaan kokhalzen ook, maar hoesten door een geur? 
op het moment dat het brein een geur associeert met een bepaslde giftige stof kan wel degelijk het hoesten geactiveerd Worden Om deze giftige stof buiten Te houden, en Dan is het volledig irrelevant of deze stof daadwerkelijk aanwezig is of alleen de geur.

). Maar als iemand dan zelf al chagrijnig aan komt zetten, ja dan rol ik eens met mijn ogen en haal ik de tas zeer geïrriteerd van de stoel af.