Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Russel je leest niet zo goed. Ik zeg niet dat jij selectieve informatie verstrekt. Daarnaast heb ik al meerdere keren aangegeven dat ook ik met deze doelgroep werk dus blijf niet elke keer zeggen dat jij het zo goed weet en dat wij alles alleen uit de krant halen. Jammer dat je werk je zo verbitterd heeft. Dat maakt mijn mening echter niet anders.
russel schreef:Op dit punt mag Nederland wel eens naar het buitenland kijken.....
russel schreef:Wat een domme opmerking Cerwat weet jij van mij? Kijk zo makkelijk om dan te zeggen dat je het verzint, haha...is dit Nederland? Ja vast wel, zul je een oorlog mee gaan winnen....
Het IQ van de topikkers is mij ineens duidelijk. Wat dom van mij om mij daar dan in te gaan mengenveel praat plezier hier..
Suelza, het naturalisatiebeleid in landen zoals Australië, NZ, Amerika, Canada, Zwitserland, daar mag Nederland eens naar kijken.
Overigens werkte ik in het zwaarste wijkburo destijds, wij moesten in de avonddiensten zorgen dat wij veilig bij onze auto of station konden komen mbv de collega's net in dienst...maar ook dat gelooft men vast ook niet
Cer schreef:@Russel: je verzint t allemaal denk![]()
Ik blijf me ook verbazen over de softe aanpak en de doorgeslagen blinde tolerantie en wegwuifpolitiek..
russel schreef:Bambolina, dan heb je niet goed gelezen.....ik heb jarenlang in een overwegend bevolkte Marokkanenwijk als politieagente gewerkt. Diu ik ken de keuken van dit probleem, de zoveelste aangifte, de zoveelste slachtoffer op het buro, de zoveelste die zijn verhaal komt doen en geen aangifte Durft te doen....
Ik kwam er dus thuis, kende de pappenheimers, kende de dadergroepjes, had inzicht in hun antecedentenverleden, wij voorspelden dat jongere broertjes in de voetsporen van de ouderen volgden, de gewapende overvaller, als een 12 jarigen al geweldadige straatroven plegen, bij verhoor onverstoorblaar blijft, zonder enige wroeging als er een oude vrouw bij betrokken is die in het ziekenhuis ligt, de grote bekken, het gehoon, de bedreigingen van gewoon in onze ogen kinderen... Dan heb je een reeel beeld met welke groep je te maken hebt...
Deze groep wil niet naar school, hebben vaak ook een erg laag IQ, maar leren is niet wat ze willen, macht en geld....daar draait het om.
De pakkans is erg klein, ze opereren in groepen, vaak kennen ze elkaar niet, hebben bijnamen, ze worden wel in kaart gebracht, maar als er een groep weer tergent veel overlast veroorzaakt tot in de nacht en de volgende dag is er in een andere wijk weer flink ingebroken....ze houden elkaar op de hoogte via mobiel.
Het is een hele andere wereld die je niet leert kennen via media of in zo een buurt wonen en je eigen ding doen...
Voor jullie Nederlanders, voor hun zelf in Nederland geboren Marrokkaan en als je ze Nederlander noemt dan zijn ze zwaar beledigd....poetsdoekje bij je als je in je gezicht gespuugt wordt?
Deze groep groeit en dat hebben buitenstaanders niet door....
De Marrokkaan die wat van zijn leven wil maken woont niet in zo een wijk, die vertrekt zodra hij kan. Heb wel degelijk Marrokkanen ook als aangever gehad, maar die zeggen zelf dat het het bergvolk is, de Berber, en daar hebben ze zelf ook niks mee...de Berber die zich hiervan distantieert zorgt voor opleiding en komt er wel met het positieve overheidsdiscriminatie project en vraag je af of dat eerlijk is...
Ga mij niet vragen om een grijs gebied met de overigens best wel grote groep padjakkers, want die heb ik niet...die mogen ze van mij hun Nederlands paspoort afnemen en ongewenst vreemdeling maken....net als al die vreemdelngen die in afwachting zijn van permanente verblijfsvergunnung en een antecedentenverleden hebben waar je U tegen zegt. Maar administratief gezien gewoon gelegaliseert worden, heb je niets aan , kost nog meer geld, deze groep zal nooit betekenis hebben in de maatschappij, hebben in hun eigen land ook nog nooit iets gepresteert...maar hier loont misdaad..
Op dit punt mag Nederland wel eens naar het buitenland kijken.....
Blue_Eyes schreef:Ach ja, maar dat zijn Nederlanders die dat doen, dus dat geeft niet. Die horen hier, dus die mogen dat
Electra63 schreef:En dan wordt er niet gediscrimineerd, volgens sommigen:
http://www.omroepwest.nl/nieuws/17-04-2 ... k-duindorp