Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Jammer dat de discussie zo'n nare toon krijgt. Over vooroordelen en respect naar elkaar gesproken...
Er wordt hier nu net zo hard met modder gegooid.
EllenB schreef:Amanda schreef:Jammer dat de discussie zo'n nare toon krijgt. Over vooroordelen en respect naar elkaar gesproken...
Er wordt hier nu net zo hard met modder gegooid.
Ik hoop niet dat je mij bedoeld? Het is niet mijn bedoeling met modder te gooien, ik wilde alleen opschrijven wat ik zie om me heen (en waar wij allen, al dan niet bewust, aan mee doen). Een verzorgd iemand met een goed cv wint het bij mij van iemand die er onverzorgd uit ziet of ie nou dik is of dun. Bij een gelijk cv? Dan zal uitstraling en 'klik' de doorslag kunnen geven en dat is niet afhankelijk van gewicht.
Citaat:Het is gewoon echt zo dat er over dikke mensen weinig gezegd mag worden want dan valt meteen de helft erover, maar dunnere mensen moeten maar alles over zich heen laten komen lijkt het wel.
Colway schreef:Nou ik zou als baas niet iemand van 150kg in dienst willen hebben, dan ben je ongezond, en als ik voor een gezond iemand kan kiezen zou ik dat zeker doen
gohya schreef:Maar iemand van 80 kilo kan óók ongezond zijn hoor.Die zit van binnen vol vet miss?en krijgt in korte tijd ook allerlei aandoeningen/ziekte's.
Ik ben zelf superslank maar heb toch allerlei aandoeningen zoals artrose,nekhernia,versleten rug,bronchitus en een steeds terug kerende tennisarm én PTSS.
Zo op het oog lijk ik helemaal gezond!
Colway schreef:en als ik voor een gezond iemand kan kiezen zou ik dat zeker doen
Rowdine schreef:Nou dan discussieer je toch lekker niet meer mee? Je zit gewoon op de man te spelen hoor, iets dat ik nergens in dit topic heb gedaan. Ik ga me ook niet tot dat niveau verlagen aangezien dat niet de insteek van het topic isIk ga tevens temmen op je bericht gezien hetgeen ik hiervoor al beschreef.
Daarbij oordeel je wel over iemands gewicht, namelijk over mijn gewicht. (gratenpakhuis) Ook oordeel je over m'n postuur, ik heb namelijk nergens gezegd dat ik slank ben.
Je hoeft je berichten niet zo op de man te spelen, dat siert je niet.
Fiffill schreef:Kan me nog herinneren dat iemand zei dat ze blij was dat ze niet "maatje 36 modellen mager" had. En dat terwijl 36 een doodnormale, niet eens zo heel kleine maat is (ja, als je zelf maat 44 hebt is het wel klein natuurlijk, maar modellen met maat 36 zal je niet veel zien).