Winged schreef:Politici staan erom bekend dat ze goed kunnen lúllen en ondertussen weinig zeggen. De een heeft daar meer talent voor dan de ander.
Dan heb ik thuis een waar natuurtalent!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doma_clasica schreef:Men moet ook niet gaan bezuinigen in de onderste of middelste zone maar aan de top valt volgens mij nog volop te bezuinigen.
De hooggeplaatste mensen bezuinigen zichzelf natuurlijk niet weg.
_Yasmine_ schreef:als we nou eens op politiek bezuinigen![]()
Als ze het al niet eens kunnen worden over een datum... mogen ze best wat geld inleveren. Zijn zij het alleen vast niet mee eens![]()
gretoes schreef:Doma_clasica schreef:Helemaal mee eens! daar aan de top daar moeten ze eens naar kijken! als al die top-mensen eens 10% inleveren, moet je es opletten hoeveel we bezuinigen! belachelijk dat de midden en lagere inkomens er op achteruit gaan!
op wie ik ga stemmen weet ik nog niet, daar ga ik me nog in verdiepen
kanniet schreef:Hier en in de politiek heeft men schijnbaar grote probemen met het onderscheid tussen bezuinigen en meer inkomsten genereren. Bezuinigen is minder uitgeven. Als bezuinigen betekent dat je zorgt dat meer geld binnen komt dan wil ik ook graag bezuinigen en vraag ik mijn klanten/baas gewoon meer geld.
kanniet schreef:Hier en in de politiek heeft men schijnbaar grote probemen met het onderscheid tussen bezuinigen en meer inkomsten genereren. Bezuinigen is minder uitgeven. Als bezuinigen betekent dat je zorgt dat meer geld binnen komt dan wil ik ook graag bezuinigen en vraag ik mijn klanten/baas gewoon meer geld.
Electra63 schreef:kanniet schreef:Hier en in de politiek heeft men schijnbaar grote probemen met het onderscheid tussen bezuinigen en meer inkomsten genereren. Bezuinigen is minder uitgeven. Als bezuinigen betekent dat je zorgt dat meer geld binnen komt dan wil ik ook graag bezuinigen en vraag ik mijn klanten/baas gewoon meer geld.
Ja kan wel vragen, maar of het ingewilligd wordt is de vraag?
Electra63 schreef:kanniet schreef:Investeren is niet hetzelfde als iedereen gewoon meer te laten betalen aan BV Nederland.
De BV Nederland zijn wij, iedereen in Nederland
Electra63 schreef:De BV Nederland zijn wij, iedereen in Nederland
gummie schreef:Het meest democratische zou zijn VVD en SP, met D66 als lijmmiddelMet de nadruk op meest democratisch. En dus niet meest praktisch (de tijd die die partijen samen nodig hebben om tot beslissingen te komen is gigantisch, mits ze uberhaupt tot overeenstemming kunnen en willen komen op bepaalde punten
)