Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Momey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 21:58

ze zijn net zo geboren als ik, naakt, dus zijn ze niet meer dan ikke of ik ben ook koninklijk

je dwaalt van het onderwerp af eigenlijk.

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 21:59

Roosch schreef:
Het gaat hierbij om het verschil tussen zogenaamd en zogenoemd. ;)
Zogenaamd betekent 'nep, niet waar' als in 'ik ben zogenaamd een prinses' en zogenoemd in de zin van 'het heet zo' (so called).
Maar dat ff terzijde.

Best handig trouwens, dat NOS live op internet.

ja zeker want je kan alles meekijken en nu.nl ook heel handig he

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:00

Klopt dat ze niet meer of minder zijn, helemaal mee eens, maarja, ze heten van oranje nassau, en dat maakt dat ze tot de koninklijke familie behoren, kan ik ook niks aan doen :n

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:00

Eigen schuld, dikke bult.

Momey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:01

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:02

Momey schreef:
Maxima zou zeggen: Friso is een beetje dom.......
En dom was ie zeker, wow wat zal dat stoer geweest zijn off piste.
kan je toch op vinger en duim uittellen hoe gevaarlijk dat is met al die sneeuw?

Als moeder zijnde zeg ik dan wel weer: het zal je kind maar zijn. Bea, sterkte

Nou, dit vind ik zo'n rare opmerking... Stoer? :roll: Jij kent hem persoonlijk en zag hem stoer doen? Maken we niet allemaal fouten of te denken dat we iets kunnen doen en achteraf bekeken was het misschien niet het meest handige. Dat als als als en dat met dat vingertje wijzen... Echt ongehoord en onnodig kwetsend!

Ik mag hopen dat Friso er weer bovenop komt... Zo'n jong persoon met kindjes...

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:02

Momey schreef:
ze zijn net zo geboren als ik, naakt, dus zijn ze niet meer dan ikke of ik ben ook koninklijk

je dwaalt van het onderwerp af eigenlijk.

Ze zijn geboren uit ouders die ook koninklijk waren dus volgens mij zit er daar een klein verschilletje..

Ontopic:
Ik vind het een beetje irritant worden dat ze constant van die raportages op de tv hebben waarin het gaat over 'roekeloosheid en gevaarlijkheid' en dat 'de prins zo'n ervaren skier was'. Ze lieten op sbs6 al zo'n filmpje zien dat een beetje weghad van die 'er is een belangrijk iemand dood filmpjes'.. de pers draaft een beetje door heb ik het idee..

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:03

Toch vind ik het nog steeds dom om met deze voorspellingen te gaan skieën!!!

Maar hij blijft een vader, man en mens, dus wat hier gebeurd is gewoon heel erg.

Zag net een overzichtje over hem, maar dat had van mij nog niet gehoeven. Kom op hou hoop hij is niet dood! Nog niet in ieder geval en het is te hopen, dat het voor zover het kan allemaal nog goed komt.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:04

Hoe kun je als vader van twee kinderen en als man-van de moeder van je kinderen ZO ongelooflijk onverantwoordelijk zijn. _-:( -:(- Waarschijnlijk geen helm om en niet zo'n airbag ding, maar vooral BUITEN de piste met code 4

-:(- -:(- -:(-

Je laat straks je vrouw alleen met twee kinderen???? En als je het al overleeft zitten ze waarschijnlijk met een ernstig gehandicapte vader. Hersenpan in de kreukels en 20 min onder sneeuw, nee daar ga je niet ongeschonden vanaf komen.

Ja leuk zo'n tochtje buiten de piste, heeeeeeeeeel stoer. -:(- -:(-
Laatst bijgewerkt door Arabesk op 17-02-12 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:04

Hoe dramatischer het gemaakt wordt, des te eerder mensen kijken. Daarom is de telegraaf ook zo groot geworden := sensatie belust.
Terwijl dat zo haaks staat op de prins zelf, die helemaal niet graag in de schijnwerpers staat.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:05

Tendance schreef:
Toch vind ik het nog steeds dom om met deze voorspellingen te gaan skieën!!!

Maar hij blijft een vader, man en mens, dus wat hier gebeurd is gewoon heel erg.

Zag net een overzichtje over hem, maar dat had van mij nog niet gehoeven. Kom op hou hoop hij is niet dood! Nog niet in ieder geval en het is te hopen, dat het voor zover het kan allemaal nog goed komt.

Waar zag je dat overzichtje??

tja ik weet niet hoor maar als ze overzichtjes laten zien dan vermoed ik toch dat er niet zoveel hoop is uit wat de media voor info ontvangt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:05

Tjah, verstandig is het zeker niet. Maar geloof dat er niemand is die heeft gezegd dat het wel verstandig is.

Las net dat het vliegtuig met Constantijn en Alexander geland is.

Momey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:06

Toch blijft het dom, men waarschuwt niet voor niets.

EN tuurlijk is het erg, daar heb ik niks van gezegd, hij is een zoon en een vader en een man.
Er zijn mensen die verdriet hebben.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:06

MamboBeach schreef:
Momey schreef:
Maxima zou zeggen: Friso is een beetje dom.......
En dom was ie zeker, wow wat zal dat stoer geweest zijn off piste.
kan je toch op vinger en duim uittellen hoe gevaarlijk dat is met al die sneeuw?

Als moeder zijnde zeg ik dan wel weer: het zal je kind maar zijn. Bea, sterkte

Nou, dit vind ik zo'n rare opmerking... Stoer? :roll: Jij kent hem persoonlijk en zag hem stoer doen? Maken we niet allemaal fouten of te denken dat we iets kunnen doen en achteraf bekeken was het misschien niet het meest handige. Dat als als als en dat met dat vingertje wijzen... Echt ongehoord en onnodig kwetsend!

Ik mag hopen dat Friso er weer bovenop komt... Zo'n jong persoon met kindjes...

Wat is er anders de reden van om off piste te gaan. Ik ben het er wel mee eens hoor! Onverantwoord stoer doen!

Maar nogmaals hoop ik dat hij er bovenop komt, vooral in eerste instantie voor zijn vrouw en kinderen!
Verder ben ik niet heel koningsgezind, dus voor het volk, ach ja kan niet uitleggen hoe ik me daarbij voel, want dan wordt het vast anders en negatiever opgevat dan ik bedoel.

Tendance

Re: Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:07

Overzichtje was volgens mij op sbs6 of de NOS.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:07

Op RTL hadden ze zo'n overzicht van baby tot volwassen man... Gaf mij ook een gekke nasmaak

Tendance

Re: Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:09

Dat zal ongeveer dezelfde zijn denk ik.

Wietsje92

Er werd vanmiddag op de NOS al zo'n overzichtje uitgezonden.. Ik weet ook niet wat je daar dan van moet denken :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Arabesk schreef:
Hoe kun je als vader van twee kinderen en als man-van de moeder van je kinderen ZO ongelooflijk onverantwoordelijk zijn. _-:( -:(- Waarschijnlijk geen helm om en niet zo'n airbag ding, maar vooral BUITEN de piste met code 4

Je laat straks je vrouw alleen met twee kinderen???? En als je het al overleeft zitten ze waarschijnlijk met een ernstig gehandicapte vader. Hersenpan in de kreukels en 20 min onder sneeuw, nee daar ga je niet ongeschonden vanaf komen.

Nou nou, iets minder mag ook wel. Hij is nog steeds mens en er mocht op dat moment daar gewoon geskied worden.

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:10

Tendance schreef:
Wat is er anders de reden van om off piste te gaan. Ik ben het er wel mee eens hoor! Onverantwoord stoer doen!

Maar nogmaals hoop ik dat hij er bovenop komt, vooral in eerste instantie voor zijn vrouw en kinderen!
Verder ben ik niet heel koningsgezind, dus voor het volk, ach ja kan niet uitleggen hoe ik me daarbij voel, want dan wordt het vast anders en negatiever opgevat dan ik bedoel.

Daarom ga ik er ook niet meer op in, dat het zo anders opgevat kan worden dan je eigenlijk bedoelt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:11

Beetje voorbarig inderdaad.

Maar aan de andere kant, naar het blijkt zijn er ook een heleboel die niet weten wie Friso is. Dus misschien daarom.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:12

_San87_ schreef:
Nou nou, iets minder mag ook wel. Hij is nog steeds mens en er mocht op dat moment daar gewoon geskied worden.

Euh Off piste mag eigenlijk heel officieel sowieso niet echt, maar wordt gedoogd en zelfs begeleid, maar je wordt wel aangeraden veiligheidsdingen mee te nemen en ook die had hij niet bij zich!
Plus dat er afgeraden werd te gaan skieen.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:13

Arabesk schreef:

tja opzich kan je altijd wel dood gaan hoor...
Had in 2010 een auto ongeluk gehad ,gelukkig niet ernstig maar als de omstandigheden anders waren geweest had ik meschien ook mn moeder vader familie en paardjes achter gelaten tja... En daarnaast mensen laten ook wellis door bv een ernstige ziekte hin familie achter.......

ShauniBef

Ik wist inderdaad niet wie het was :')

Vind het erg wat er gebeurd is, maar had het net zo erg gevonden als het een niet-bekende was.. Maareuh, van 5 tot 8 het nieuws alleen maar over dit ongeluk hebben?!?!?!?! Er is toch wel meer nieuws in de wereld.
Schei uit zeg..

Arabesk

_San87_ schreef:
Arabesk schreef:

Ja sorry hoor, ook iets teveel 'stoere mannen' afgelopen weekend zien kletteren op het ijs. Ziekenauto's af en aan 8)7.
Mannen denken gewoon vaak niet na wat ze achterlaten als ze verongelukken. Ze denken niet na over wat er mis kan gaan.

Kom op he code 4 en dan buiten de piste gaan zonder airbag enzo, dat kun je naar je kinderen toe niet maken :(