Daar ben ik het toch niet mee eens alleen doen zij het hun eigen bevolking aan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dus dan had er wel een vergeldingsactie tegenover gestaan.
Sancha schreef:Dat zal best. Ik ben iemand die gek is op complottheorien, maar ik geloof er niet in in dit geval.
Het is iets te belangrijk om over te liegen. Mocht dat zo zijn emigreer ik spontaan terug![]()
Ze kunnen tot nu toe alles onderbouwen, en ik heb geen reden om aan het verhaal te twijfelen.
Sieppus schreef:China??? Rusland??? India??? Zijn ook aanzienlijk grote landen en die hebben nooit zulke gekke dingen. Ik moet helaas er vandoor!!!
LuvdaTossa schreef:Sieppus schreef:China??? Rusland??? India??? Zijn ook aanzienlijk grote landen en die hebben nooit zulke gekke dingen. Ik moet helaas er vandoor!!!
Zo dan leef je onder een hele grote steen....
Als er ergens mensenrechten worden geschonden dan komen zeker de eerste twee landen als eerste naar voren.
Cayenne schreef:en Al Qaida heeft bevestigd dat Bin Laden inderdaad dood is
Citaat:Al-Qaeda heeft in een verklaring bevestigd dat hun leider Osama Bin Laden om het leven is gekomen bij de Amerikaanse operatie van afgelopen zondag. De verklaring – die dinsdag al blijkt te zijn geschreven – werd vandaag gepubliceerd op een Jihadistische website waarop vaker boodschappen van Al-Qaeda gepubliceerd worden.
Het is hiermee de eerste erkenning van de dood van Bin Laden door de terroristische organisatie, die de dood van hun leider een ‘vloek’ noemt die ‘de Amerikanen en hun handlangers’ zal opjagen. Tevens schrijft Al-Qaeda dat het zijn aanvallen op de Verenigde Staten en diens bondgenoten zal voortzetten, en melden dat het bloed van Bin Laden ‘kostbaar is’ en ‘niet verspild zal worden’.
Ook stelt de organisatie dat Bin Laden in de week voor zijn dood nog een audioboodschap heeft opgenomen, die binnenkort wereldkundig gemaakt zal worden.
Aan de verklaring van de Al-Qaeda op de Jihadistische website kan overigens best een waarde gehecht worden, aangezien de authenticiteit van (dergelijke) berichten op de site over het algemeen onbetwist wordt.
Ketaki schreef:Cayenne schreef:en Al Qaida heeft bevestigd dat Bin Laden inderdaad dood is
en al qaida heeft ook gezegd dat bin laden is overleden, dat ze wraak willen nemen op barack obama.
had dat ook verwacht.
hun leider dood, dan moet de"moordenaar" van hem ook dood
Citaat:Het Witte Huis heeft vrijdag laten weten „zeer alert” te zijn op veiligheidsbedreigingen, nu al-Qaeda heeft gezegd wraak te nemen voor de dood van leider Osama bin Laden.
We zijn ons er zeer van bewust welke acties kunnen plaatsvinden en zijn daarom erg waakzaam op dat gebied”, zei de woordvoerder van het Witte Huis, het werkpaleis van de Amerikaanse president Barack Obama.
De woordvoerder benadrukte ook dat de boodschap van al-Qaeda vrijdag bevestigde dat Bin Laden inderdaad is omgekomen bij de Amerikaanse actie in Pakistan in de nacht van zondag op maandag.
Mist schreef:er zijn 100den, zoniet 1000den osama's en zijn plek zal ongetwijfeld heel snel ingenomen worden.
Citaat:Voor de mensen die het hebben over dat Al-Qaeda heeft bevestigd dat hun leider dood is, even wat backstory. De SITE is een amerikaanse organisatie (die geld krijgt van de overheid om hun onderzoek te doen) die zogezegd de terroristen online in de gaten houdt.
http://en.wikipedia.org/wiki/SITE_Institute
Deze organisatie is waar de Amerikaanse overheid al hun informatie vandaan krijgt, waarna het naar de mainstream media gaat en dus bij ons terecht komt. De SITE is dus ook de organisatie die heeft bevestigd dat Al-Qaeda bevestigd heeft dat Bin Laden inderdaad dood is.
De SITE is de organisatie die over de afgelopen jaren verschillende Bin Laden tapes en audiotapes naar buiten heeft gebracht. Het is echter al verschillende keren bewezen dat veel van deze Bin Laden tapes (zoniet allemaal) nep waren of gemanipuleerd. Twee voorbeelden: er is een tape uitgegeven eind 2006 die zogezegd vlak daarvoor uit was gegeven door Al-Qaeda. Het probleem is dat deze tape al in het begin van 2006 is gebruikt in een UK docudrama :'The Road to Guantanamo', en daarnaast al in het bezit was van de Amerikaanse overheid sinds 2002 (gevonden bij een aanval in Afghanistan). Dus óf de SITE heeft al tapes van Al-Qaeda voordat ze ze zogezegd uitbrengen, óf ze liegen...juist. Als tweede voorbeeld een tape die in 2007 uit is gebracht als 'nieuwe Al-Qaeda tape', terwijl deze zowel in 2002 als in 2003 al in de main stream media naar voren was gekomen. Neem alsjeblieft niks van mij aan en zoek het zelf op, het zijn allemaal feiten.
Wat ik hier dus mee wil zeggen is dat het bericht dat Al-Qaeda online zogezegd heeft bevestigd dat hun leider dood is komt van een organisatie die door de Amerikaanse overheid gefundeert wordt en dus ook, zoals het verleden ons leert, niet bang is om wat feiten te verdraaien en ronduit te liegen...niet bepaald betrouwbaar dus.
_Tara_ schreef:Ik ben het wel met je eens Haithi
En LuvdaTossa, jij zegt wel dat je voor jezelf denkt, maar reken maar dat sommige van jouw gedachtes voortkomen uit wat je op tv gezien hebt
furious schreef:Maar als je in alle theorieen gelooft dan Osama niet dood is. Waarneer geloof je dat dan wel. Welk "bewijs" is er nodig.