Tallie1979 schreef:Mensen maken zich druk over iets wat totaal niet aan de orde is..
Nee, dat hebben ze elders in de wereld ook wel eens gedacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedPassion schreef:Maar ligt dat dan aan die personen of aan het systeem? Hoe kan iemand beter worden als een hele aanpak niet deugt? De cijfers liegen er al jarenlang niet om, niet alleen qua TBS maar ook qua minder zware gevallen in bv. de psychiatrie. Er vallen veel te veel mensen terug, in welk oud en 'slecht' gedrag dan ook, dat moet toch iets zeggen over de behandelmethodes. Dat moet verandert worden, straffen lijkt me zo zinloos. Iets negatiefs met iets negatiefs bestrijden maakt het imo alleen maar erger.
Equimotion schreef:Tallie1979 schreef:Mensen maken zich druk over iets wat totaal niet aan de orde is..
Nee, dat hebben ze elders in de wereld ook wel eens gedachtSlaap lekker
Nouks schreef:RedPassion schreef:Maar ligt dat dan aan die personen of aan het systeem? Hoe kan iemand beter worden als een hele aanpak niet deugt? De cijfers liegen er al jarenlang niet om, niet alleen qua TBS maar ook qua minder zware gevallen in bv. de psychiatrie. Er vallen veel te veel mensen terug, in welk oud en 'slecht' gedrag dan ook, dat moet toch iets zeggen over de behandelmethodes. Dat moet verandert worden, straffen lijkt me zo zinloos. Iets negatiefs met iets negatiefs bestrijden maakt het imo alleen maar erger.
Het is absoluut een feit dat veel TBS'ers onbehandelbaar zijn. De echte psychopaten genees je niet, ongeacht hoe goed je systeem in elkaar zit.
Equimotion schreef:Aranel schreef:Hé Yvanka, jij ook hier?
Ohja, ik vroeg me af wat hier 'eng' aan is..?
[lijst]
Dit zijn maar een paar punten waarop ik het helemaal eens ben met de PVV..
Je geeft je stem aan een niet-democratische partij. Weet je hoe dictators als Hitler, Khadaffi, Sadam Hoessein, etc aan de macht zijn gekomen?Niet met geweld, maar doordat mensen hun stem gaven aan een niet-democratische partij.
Equimotion schreef:Yvank_ schreef:Ik en meer met mij vinden dat wel
Valt niks aan te vinden, het IS geen democratische partij. Lees de partijstatuten er maar op na
Het is geen democratisch georganiseerde partij, en zo'n partij regeringsmacht geven is dus een stap weg van democratie.
LETS schreef:Fijn, VVD de grootste. Nu hoop ik heeeel erg op die meerderheid! Het is in ieder geval goed om te merken dat men overwegend positief is over de kabinetsplannen.
Nouks schreef:Oprecht benieuwd, wat vind je dan zo goed aan het huidige kabinet?
Ik vind eigenlijk dat ze vooral erg populistisch bezig zijn en totaal niet bezig zijn met de toekomst van het land. Lekker de kiezers tevreden houden met populistische maatregelen als 130 op de snelheid (tijd van aankomst, paar seconden eerder), bonnenquota afschaffen, rookverbod kleine horeca afschaffen, meer wegen aanleggen etc zijn nu allemaal niet bepaald zaken waarvan ik denk: ja, daar hebben we over 10 jaar serieus iets aan... Wat mij betreft hebben de regeringspartners het grote geheel volledig uit het oog verloren.
Nouks schreef:LETS schreef:Fijn, VVD de grootste. Nu hoop ik heeeel erg op die meerderheid! Het is in ieder geval goed om te merken dat men overwegend positief is over de kabinetsplannen.
Oprecht benieuwd, wat vind je dan zo goed aan het huidige kabinet?
Ik vind eigenlijk dat ze vooral erg populistisch bezig zijn en totaal niet bezig zijn met de toekomst van het land. Lekker de kiezers tevreden houden met populistische maatregelen als 130 op de snelheid (tijd van aankomst, paar seconden eerder), bonnenquota afschaffen, rookverbod kleine horeca afschaffen, meer wegen aanleggen etc zijn nu allemaal niet bepaald zaken waarvan ik denk: ja, daar hebben we over 10 jaar serieus iets aan... Wat mij betreft hebben de regeringspartners het grote geheel volledig uit het oog verloren.