wat nu als wilders wint?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:40

Suzanne F. schreef:
CtjeLief schreef:
Hij spreekt niet alleen over criminele allochtonen, hij generaliseert (zie bijv. ook Fitna, een film berust op onwaarheden en gericht op het haat zaaien naar de Islam toe) dus ik begrijp Enyaa heel goed, alles behalve raar dat zij zich persoonlijk door hem aangesproken voelt.. DAT is namelijk wat Wilders heeftgedaan met zijn acties en uitspraken.. Niet voor niets werd hij aangeklaagd voor discriminatie.. dat is niet niks..

Hij wordt door kortzichtige mensen beschuldigd van discriminatie.
Zelfs allochtonen en moslims stemmen op hem, waarom..... omdat ze niks te vrezen hebben. Degenen die zich aangesproken voelen hebben waarschijnlijk iets te vrezen. Zijn ze brave werkende nette mensen... niks aan de hand, moslim of niet.

Dit is het eerste sterke punt wat ik hier pro-PVV voorbij heb horen komen. Ben het er ook mee eens, ondanks dat Wilders ook de 'gewone' Fatima en Achmed van de hoek scherp in het visier houdt..

Edit: Ik zeg niet dat ik er mee instem, maar vind de omschrijving van SuzanneF sterk overkomen :)
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 09-06-10 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:40

hij wordt niet door kortzichtige mensen beschuldigd van discriminatie, maar door mensen die staan voor onze grondwet en die staan voor gelijke behandeling en kansen.. en die ertegen zijn dat een bepaalde groep op zo'n misselijkmakende manier zwartgemaakt wordt en wordt gegeneraliseerd, lijkt me dus alles behalve kortzichtig..

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:41

sarabande schreef:
faye schreef:
Naja, volgend jaar weer stemmen :D
Maar beter dank links, dat zou een nachtmerrie geweest zijn! ;)

Nee hoor met Cohen als premier wordt dat een goed kabinet

Als Cohen premier word, zijn we de klos.

Anoniem

Re: wat nu als wilders wint?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:42

Ik vind Cohen ook verschrikkelijk, onbetrouwbare altijd weg schietende ogen. Lijkt wel alsof zed daar op selecteren bij de PvdA

CtjeLief

de citaten uit de Koran die hij heeft gebruikt voor Fitna zijn onjuist vertaald, en op zo'n manier verdraaid dat ze gewelddadig overkwamen, terwijl dit niet het geval was.. dus niet op waarheden berust, dit is door verschillende professoren tevens aangetoond..

KiWiKo

CtjeLief schreef:
hij wordt niet door kortzichtige mensen beschuldigd van discriminatie, maar door mensen die staan voor onze grondwet en die staan voor gelijke behandeling en kansen.. en die ertegen zijn dat een bepaalde groep op zo'n misselijkmakende manier zwartgemaakt wordt en wordt gegeneraliseerd, lijkt me dus alles behalve kortzichtig..

juist de mensen die staan voor gelijke behandeling en kansen stemmen op wilders..............

positieve discriminatie is ook discriminatie............

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:43

CtjeLief schreef:
en die ertegen zijn dat een bepaalde groep op zo'n misselijkmakende manier zwartgemaakt wordt en wordt gegeneraliseerd, lijkt me dus alles behalve kortzichtig..

Dat hebben ze zelf in de hand gehad. Cijfers liegen niet. Laat ze dan stoppen met Nederland terroriseren, in de bijstand leven, fokken voor de kinderbijslag en 3 x daags Allah prijzen. Laat ze werken, naar openbare scholen gaan, goed nederlands leren en zich aanpassen aan onze samenleving.
Dan maken ze deel uit van Nederland en horen ze erbij.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:44

Je mag zuren wat je wilt maar echt elke partij heb harde positieve en negatieve kanten en dus niet alleen puur Wilders zelf.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:44

faye schreef:
Ik vind Cohen ook verschrikkelijk, onbetrouwbare altijd weg schietende ogen. Lijkt wel alsof zed daar op selecteren bij de PvdA

waar slaat dat nou weer op dan?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:52

Faye wat ben je naar bezig. Dat je links niets vind is prima, maar zo de grond intrappen lijkt me ook niet nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:54

Ik mag mijn mening toch geven? Ik vind het een hele nare man. Als links nog veel denigrerender over Wilders praat is dat toch oke? Typisch links, slechte verliezers :D

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:55

liever een slechte verliezer dan dat ik alleen maar onzin praat ;)

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:55

Suzanne F. schreef:
Cijfers liegen niet. Laat ze dan stoppen met Nederland terroriseren, in de bijstand leven, fokken voor de kinderbijslag en 3 x daags Allah prijzen. Laat ze werken, naar openbare scholen gaan, goed nederlands leren en zich aanpassen aan onze samenleving.
Dan maken ze deel uit van Nederland en horen ze erbij.

En dat heeft een hele grote groep Nederlanders door gehad en hebben daarom het CDA eindelijk laten vallen...Vroeger...kinderen fokken en om later door die zelfde kerk misbruikt te worden... Heb het daar maar eens over die smeerlapperij...!!
Laatst bijgewerkt door ceasario op 09-06-10 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:56

Iemand discrimeren op uiterlijk is eigenlijk nog minstens net zo zielig als op geloof, denk je niet..

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:56

CtjeLief schreef:
de citaten uit de Koran die hij heeft gebruikt voor Fitna zijn onjuist vertaald, en op zo'n manier verdraaid dat ze gewelddadig overkwamen, terwijl dit niet het geval was.. dus niet op waarheden berust, dit is door verschillende professoren tevens aangetoond..

Er staat zelfs in de Koran dat ze mogen liegen, witte leugen.
Dan spoor je niet !
En dat heb ik niet uit Fitna, aangezien ik die film nog niet geziet heb.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:57

faye schreef:
Ik mag mijn mening toch geven? Ik vind het een hele nare man. Als links nog veel denigrerender over Wilders praat is dat toch oke? Typisch links, slechte verliezers :D

_O-

RoodZonnetje

faye schreef:

Ja hoor, maar je blijft maar herhalen hoe slecht links wel niet is... En kappen met dat persoonlijke gedoe, daar heb ik al helemaal geen zin in.

ceasario

ladylay schreef:
[
.

Ik denk dat je dit voor het jodendom bedoeld...want daar geldt dat. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:58

Heino schreef:
faye schreef:

Ja hoor, maar je blijft maar herhalen hoe slecht links wel niet is... En kappen met dat persoonlijke gedoe, daar heb ik al helemaal geen zin in.

Noem ik jouw naam? Doe even normaal. Neem een kopje thee en accepteer dat Nederlands voor rechts gaat :D

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:59

hahahaha laat me niet lachen ;)

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:00

ceasario schreef:
ladylay schreef:
[
.

Ik denk dat je dit voor het jodendom bedoeld...want daar geldt dat. :Y)

Nee, staat in de Koran :)

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:01

Nederlands trots op eigen land !
Hehe, dat werd eens tijd zeg. En dat valt dan onder discriminatie :+

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:01

faye schreef:
Noem ik jouw naam? Doe even normaal. Neem een kopje thee en accepteer dat Nederlands voor rechts gaat :D

Op wie sloeg dat "typisch links, slechte verliezers" dan? De paashaas zeker :+
Enne, je kan nog zo veel stemmen halen, je moet er ook nog een coalitie mee kunnen vormen ;)
En aan de prognose te zien verliest "mijn partij" juist niet dus niets slechte verliezers :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:02

Dat noem ik je kop in het zand steken. de PvdA heeft verloren tov de vorige keer. Feit.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:03

faye schreef:
[

Euhh ik weet niet of je naar de goede cijfers kijkt???