Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spirit schreef:Op normale slachterijen moet er ook een dierenarts zijn.
Hmm, ik heb in de les gehoord dat er geen dierenartsen zouden zijn op halalslachterijen, omdat die er niks mee te maken willen hebben? Misschien een verschil tussen België en Nederland. Of ik heb het verkeerd geleerd of verkeerd begrepen, dat kan ook.
Spirit schreef:Ja, en het is ook zo dat ik de opleiding in België volg, zoals ik al zei. Dus misschien is het hier ook wel anders, dan in Nederland. Dat weet ik niet. Maar heb de cursus dus niet bij me, en er zijn geen slides online, dus ik kan het niet nazoeken.
christel1857 schreef:Spirit schreef:Ja, en het is ook zo dat ik de opleiding in België volg, zoals ik al zei. Dus misschien is het hier ook wel anders, dan in Nederland. Dat weet ik niet. Maar heb de cursus dus niet bij me, en er zijn geen slides online, dus ik kan het niet nazoeken.
Eerstejaars? Want die cursussen heb ik wel liggen
KiWiKo schreef:nee er is nooit een va op een slachthuis, slechts steekproef gewijs.........
Snoevie schreef:nou even gelezen!
ik zou echt heel pissed zijn als mijn kind(als ik die had dan) halal vlees zou krijgen.........
ik heb niets met de halal methode,en zou dus ook absoluut niet willen dat mijn kind dat zou krijgen.
Goof schreef:christel1857 schreef:
Zo erg is doodbloeden niet.
Jij liever dan ik dan....
christel1857 schreef:En met mij honderden mensen die zelfmoord plegen iedere dag door hun polsen door te snijden. Algemeen bekend dat wanneer je je polsen doorsnijd en je handen onder water houdt je langzaam wegvalt en bewusteloos wordt. Schijnt helemaal niet zo pijnlijk te zijn. Ja het mes die snijdt doet vreselijk pijn, maar het doodbloeden zelf is niet pijnlijk.