nicole3939 schreef:Mindim schreef:Maar ik snap niet zo goed dat een kind van 6 nog nooit een getint iemand heeft gezien. Ook op televisie zie je zoveel nationaliteiten. Ik vind dat gewoon vreemd.
Ja als je er over gaat nadenken is het wel vreemd, maar bij ons in het dorp wonen zover ik weet geen gekleurde personen![]()
En televisie was op die leeftijd van hem nog niet zo interessant. Ben ik niet zo tv kijker dus heb meestal de tv niet aan.
Zeker niet op het tijdstip dat hij toen naar bed ging. Meestal gaat hij pas om een uur of 23.00 aan als papa thuiskomt en ja dan ligt hij al in
Toevallig hebben onze overburen geadopteerde kinderen en weet hij van jongs af aan dat er getinte mensen zijn. Maar je gaat toch ook wel eens het dorp uit, naar de stad of ergens anders heen?
Ik kijk er echt van op dat een kind van 6 een getint iemand zwarte piet noemt, met een jaar of 2 a 3 kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Mijn zoontje vond hoofddoeken vreemd. We waren net hans en grietje aan het lezen thuis en de heks had ook een hoofddoek. Lopen we langs een paar oudere marokkaanse dames met hoofddoek, die even in de zon zaten, roept hij heel vriendelijk en zwaait er ook nog bij "Dag heksen". Ik kon wel door de grond
Hij was helemaal blij, want hij had heksen gezien.

Oh gossie, ik zie al een beteuterde man staan naast je!
. Het merendeel van de chinezen spreekt geen Nederlands en doet niets met de Nederlandse cultuur. Wat sarabande zegt over chineze maffia klopt wel, dat merk je hier op de Zeedijk e.o. heel goed.