Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chevano schreef:[
Misschien handig voordat je naar nederland gaat alvast nederlands leert. Verder neem ik aan uit je stukje dat hij getrouwd is met een nederlandse nog makkelijker om het te leren. Verder is de inburgerings cursus bedoelt om mensen vertrouwd met de taal te maken. Als ik wil emigreren naar een ander land ga ik mij ook verdiepen in de taal cultuur enzo van het land. Je eigen aanpassen aan het land waar je gaat wonen lijkt mij meer dan logisch.
KiWiKo schreef:Ik kan me voorstellen dat als je in een land komt te wonen omdat je man daar werk kan vinden, en je hebt er zelf niks mee....... dat je dan inderdaad houvast zoekt in traditie en geloof..
Snap ik best.
Zaina schreef:ikdoemaarwat schreef:ja en het gekke is he................in hun eigen land lopen er meer vrouwen zonder dan met
hun eigen land, hun eigen land... zucht.
ik ben 100% Hollands hoor. en inderdaad, met hoofddoek.
jameyskatje schreef:maar waarom is de meerderheid man in deze belangrijke functies???
sarabande schreef:jameyskatje schreef:maar waarom is de meerderheid man in deze belangrijke functies???
Wat let je??
Overigens begrijp ik die hele heisa over die hoofddoekjes niet, wat mij stoort is een vrouw die een meter achter een man loopt op de markt of winkelcentrum. Dan moet ik me echt inhouden om niet even een discussie met zon hufter aan te gaan, want dat vind ik dus echt een vorm van een minderwaardige houding tegenover een vrouw.
Zaina schreef:1Boefje schreef:Degene die met een vrouw met hoofddoek getrouwd zijn die vinden vrouwen ook net zoveel als een hond lijkt af en toe. .
Zo, PARDON??
Twiggy2008 schreef:Ik lees net op internet over de PVV-aanhang in Almere (jongeren), dat ze winkeliers daar schijnen te bedreigen. Als dat waar is, tjongejonge, dan is dat wel heel erg, hoor.
Shadow0 schreef:Alet74 schreef:Wij vrouwen in het algemeen zijn met een inhaalslag bezig,
Ik heb het idee dat de kloof tussen mannen en vrouwen in alle opzichten weer groter wordt, helaas.
Alet74 schreef:Is er dan een tijd geweest dat vrouwen zich minder afhankelijk opstelden in een relatie?
Citaat:En Playmobil en knutselspullen zijn er nog steeds hoor (ik heb een dochter en een kast vol van dit soort spullen), ik denk dat het best wel meevalt! De tijd dat het anders was, heb ik in ieder geval niet gemerkt of wellicht gemist dan.