Jesser schreef:Ik voel me niet aangesproken hoor, maar reageer wel...dat is mijn goedrecht namelijk.
Ten eerste weet ik waar ik het over heb, bij mij heeft het mes aan twee kanten gesneden en heb ik heel hard moeten knokken om te staan waar ik nu sta.. (weet niet of je dat van jezelf kunt zeggen Orchid) ik weet ook dat al die zog. instanties er ineens niet meer zijn als je hulp nodig hebt door omstandigheden..
En wat die oudjes betreft, daar zijn bij mij thuis al de afspraken over gemaakt..voor de toekomst..
Ook bij jou???
Ik kijk met mijn kritische blik naar wat er bij ons in het land begint.. ik weet van die kinderen die op straat leven, bij ons op de hoek staat namelijk de Rentree, die voor die kinderen zorgen als ze niet meer op straat hoeven te leven.. Verhalen daarvan hoor ik meer dan genoeg.
Ik ken de gezinnen die afgesloten zijn van gas/water en licht.. enig idee hoe het is om in je bed te liggen en te piekeren hoe je het nu in godsnaam maar allemaal moet betalen?
En dat ik het nu goed heb wil niet zeggen dat ik dan maar mijn ogen sluit, want dat doe ik niet.
Mooi gesproken. Meeste Nederlanders willen niet zien wat er werkelijk gebeurd