Mijn vader ging op een dag (...) zijn motor tanken voor een ritje, maar mijn vader blijft tijdens het motorrijden op zijn motor zitten, zodat de motor stabiel blijft, terwijl mijn vader tankt, zittend op de motor. Niets aan de hand, doen de meeste motorrijders zo.
Nu komt het. Mijn vader pakt de tankslang, en wilt gaan tanken.. Nou, geen benzine dus!!
Dus mijn vader kijkt naar de pompbediende, en die wijst naar de helm die mijn vader op zijn hoofd heeft! Hij moest die helm dus afzetten, anders kwam er geen benzine. Reden ertoe: zijn gezicht was niet zichtbaar, en dat moest als je gaat tanken. Mijn vader woest! natuurlijk.
Mijn vader heeft een helm waarbij je heel het 'gezichtstuk' naar boven kunt doen. Hierdoor worden dus niet alleen je ogen duidelijk, maar ook je mond, neus en kin worden zichtbaar.
Nou, nog steeds geen benzine hoor. Mijn vader moest eerst zijn volledige helm afzetten voor er benzine zou komen.
Volgens mij is mijn vader meteen weggereden, en heeft een klacht ingediend.
Hierdoor moet ik wel op 'nee' stemmen op de vraag of de burka moet kunnen, omdat aan een vrouw met een burka dezelfde eis niet wordt opgelegd. Dat kan niet.
Bovendien ben ik fanatiek feminst, en ik vind de burka een uiting van vrouwenonderdrukking door de man, en dat is reden dat de burka niet moet kunnen. Sommige mensen zeggen dat de vrouw daar zelf voor kiest, maar daar geloof ik niet in. Pure onderdrukking .