16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:25

http://www.hbvl.be/she/gossip/aid885993 ... ectie.aspx

Citaat:
Patricia Paay heeft een vervolg gebreid aan de aanval van cabaretier Theo Maassen, woensdagavond in 'De Wereld Draait Door'. Het Playboy-model schold hem op haar beurt de huid vol. "Deze man, daar krijg ik geen erectie van hoor", aldus Paay op de Nederlandse radio.

Een "zielig mannetje"... Dat is de conclusie die Patricia Paay trekt na haar eerste ontmoeting met de Naderlandse cabaretier Theo Maassen. Die noemde haar woensdag -onder andere- een "zielige aandachtsjunk" omdat ze op 60-jarige leeftijd in Playboy stond. Niet meteen een geslaagde eerste ontmoeting.

Vrouwonvriendelijk
"Ik dacht, je probeert leuk te zijn maar je bent helemaal niet leuk. Iedereen keek hem ook met verbazing aan, van 'waar heb je het allemaal over.' Het werd ook zeer vrouwonvriendelijk, het is zeer beledigend. Ik dacht alleen maar wat ben jij een zielige, gefrustreerde man", reageerde Paay donderdag.

Theo Maassen wilde Paay, ondanks zijn weinig flatterende woorden, toch nog een hand geven na de uitzending van 'De Wereld Draait Door'. Paay bedankte vriendelijk. "Ik heb me maar omgedraaid, want ik denk: ja wat moet ik nou verder, je bent zo'n zielige man."

"Deze man, toen ik zo tegenover hem zat, daar krijg ik geen erectie van hoor", besloot Paay op de radio. "Zo'n man, daar loop ik langs, dat doet me helemaal niks. Hij wilde maar aandacht en dat ging van mijn tijd af!"

goeroe

Cayenne schreef:
en Miska, ik ben het eigenlijk toch wel een beetje met de rest eens.
Je spreekt jezelf veel tegen in dit topic en blijft maar op een aantal dingen hameren die nu echt wel duidelijk zijn.
Natuurlijk kan en mag niemand je uit dit topic zetten, maar misschien is het handig om te proberen iemand anders mening ook te respecteren, net zoals jij zelf ook wilt.

Overigens vind ik je oneliners op de laatste 2 pagina's als reactie op andere meningen ook niet erg vriendelijk overkomen. Het sarcasme druipt er vanaf.

Spreek even niet voor mij alsjeblieft. Ik heb net even de moeite genomen om de reacties van Miska door te lezen en ik snap het probleem eigenlijk niet echt. Ze geeft toch gewoon haar mening? Ze neemt geen blad voor de mond, maar dat geldt voor wel meer mensen hier en zou toch ook helemaal niet hoeven?

Moniek

Moniek schreef:
katiavl schreef:
Maar wat ik niet snap is dat iemand van 60 erg is en die jonge meisjes niet. Dan vind ik iemand van 60 met veel levenservaring en die al meer weet wat ze doet minder erg :P

eerlijk gezegd zie ik liever een meid van in de 20 mooi op de foto die gecast is door holly madison /hugh hefner
dan de mensen die hier in de playboy staan.

Ik vind die bunnies van hem anders het schoolvoorbeeld van ordinaire blondjes :+ Maar dat kan aan mij liggen hoor.[/quote]

vind ik niet dat zijn mooie meiden en die verkopen nog beter daar als hier patricia paay en dat heeft niks te maken met dat amerika groter is dat is al op schaal gemeten

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:26

In de Amerikaanse Playboy staan alleen maar Pamela Andersson look-a-likes. Nou heb ik niets tegen Pammy, vind haar zelfs een hele leuke vrouw eigenlijk, maar die typjes op die feestjes zijn allemaal hetzelfde blondje met siliconen, haarstukken and all. :+

Waarvan ik PP ook verdenk trouwens. :D

Miska

Cayenne schreef:
Er is laatst op de site van sbs (geloof ik) een vraagstelling voor mannen geweest hierover.
Maar liefst 71 (!!!!!!!) zou Patricia verkiezen boven een jongere meid van een jaar of 23.
Kun je nagaan :)

Je spreekt jezelf veel tegen in dit topic en blijft maar op een aantal dingen hameren die nu echt wel duidelijk zijn.
Natuurlijk kan en mag niemand je uit dit topic zetten, maar misschien is het handig om te proberen iemand anders mening ook te respecteren, net zoals jij zelf ook wilt.

Overigens vind ik je oneliners op de laatste 2 pagina's als reactie op andere meningen ook niet erg vriendelijk overkomen. Het sarcasme druipt er vanaf.

Dat doe ik heus wel, maar als andere mensen mij quoten die de rest niet gelezen heeft of daar enige moeite toe doet en dus niet weet wat ik eerder gepost heb en dan meteen een vooroordeel heeft en niet weet wat er op dit moment speelt, ben ik meteen negatief?
Het schuingedrukte snap ik niet helemaal?

Janine1990

Heino schreef:
Janine1990 schreef:
Maar de Nederlandse Playboy heeft waarschijnlijk ook lang niet zo'n groot vermogen als Hugh Hefner he? ;)

Plus Amerika is groter dus heeft ook veel meer keus :P

Vergeet niet dat het in Amerika niet geheel ongebruikelijk is om een borstvergroting oid op je 16e verjaardag te krijgen :P Als we het daar dan op spitsen ;)

Moet zeggen dat die show van Hugh Hefner die wel eens op rtl 5 was geloof ik??? Die troela's die bij hem in huis wonen, zijn wel echte leeghoofden hoor. En mooi vind ik ze ook niet, doe mij dan maar liever de Nederlandse vrouw :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 20:27

goeroe schreef:
Cayenne schreef:

Spreek even niet voor mij alsjeblieft. Ik heb net even de moeite genomen om de reacties van Miska door te lezen en ik snap het probleem eigenlijk niet echt. Ze geeft toch gewoon haar mening? Ze neemt geen blad voor de mond, maar dat geldt voor wel meer mensen hier en zou toch ook helemaal niet hoeven?

Ik noem toch geen namen? :?
Ik bedoel met "de rest" de reacties die erop wijzen dat het nu wel genoeg is geweest qua blijven hameren op een punt. :)

We gaan nu wel erg offtopic trouwens :=

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:27

Wow zo te zien aan de foto die onthult mocht worden is dat een mooie reportage geworden. Een vrouw van 60 op papier, maar als ik er nog zo goed uit zie op mn 60e zou ik ook geen nee gezegt hebben tegen de playboy.

Theo Maassen is zoiezo altijd al anti vrouw, verbaast me dus ook niks dat ze hem ernaast hebben gezet (ofja nou eigenlijk er tegenover)
Laatst bijgewerkt door LynnDenise op 10-12-09 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:28

Twiggy2008 schreef:
In de Amerikaanse Playboy staan alleen maar Pamela Andersson look-a-likes. Nou heb ik niets tegen Pammy, vind haar zelfs een hele leuke vrouw eigenlijk, maar die typjes op die feestjes zijn allemaal hetzelfde blondje met siliconen, haarstukken and all. :+

- Blond
- ordinair uiterlijk
- hoogstwaarschijnlijk wat 'gepimpte' onderdelen, sowieso het gezicht

= PP

conclusie: gewoon een 'ordinair blondje', alleen een paar jaartjes ouder.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:28

Tja als je nep mooi vindt...[/quote]

toch heb ik het idee dat jij jaloers bent, want echt alles is verkeerd aan die vrouw he?[/quote]

wat is er mis met nep?
ik zie liever een meisje met nep borsten die daar een hoop geld voor uitgegeven heeft in de playboy dan een nederlandse lieke van leksmond.
of een gooise troela,,nee hugh hefner doet het allemaal vele malen beter.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:29

Cayenne schreef:
Ik noem toch geen namen? :?
Ik bedoel met "de rest" de reacties die erop wijzen dat het nu wel genoeg is geweest qua blijven hameren op een punt. :)

Akkoord, ik kreeg er een beetje een eentje-tegen-de-rest-gevoel van dus vandaar die opmerking van mij. Als jij zegt dat dat niet zo bedoeld was dan is het prima.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:29

Cinnepin schreef:
Miska schreef:

Tja als je nep mooi vindt...

toch heb ik het idee dat jij jaloers bent, want echt alles is verkeerd aan die vrouw he?

Hoe kom je daar bij, ik heb zelf ergens neergezet dat ik het heel volwassen vind hoe ze op Theo reageert!
Maar goed, laat maar ik heb hier geen zin meer in. :n

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:30

Ik vind neppe borsten drie keer niks. :n

Maar ik zie ook liever geen BN'er in de Playboy, zoals Moniek al zegt.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:30

Fiffill schreef:
Twiggy2008 schreef:

- Blond
- ordinair uiterlijk
- hoogstwaarschijnlijk wat 'gepimpte' onderdelen, sowieso het gezicht

= PP

conclusie: gewoon een 'ordinair blondje', alleen een paar jaartjes ouder.

en wat is er mis met pamela?
dan zal de halve wereld bevolking het mis hebben naar tig keer in de playboy te hebben gestaan ,en haar eerste shoot ooit waar ze dus nog niet bekend was is het beste verkochte nummer ooit in amerika.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:31

Leeftijd maakt in principe niet uit als alles er nog goed uitziet.
Enigste jammere is dan (wat je nu ook duidelijk ziet bij PP) is dat er behoorlijk wat nep is. De tieten, het gezicht, het haar en ga zo maar door.

Maar goed, het verkoopt, het ziet er niet slecht uit ondanks dat het nep is.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:31

Ik wilde ermee zeggen dat het in feite dus helemaal niet zoveel verschilt.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:32

liever mooi nep dan echt lelijk

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:32

Ik vind PP een mooie vrouw. Heb de foto's niet gezien, maar ik verwacht dat het mooie foto's zijn. Ze moet zelf weten wat ze doet en ik vind Theo idd op het laatst tever gaan. Een vraag die wel bij mij speelt is of ze het ook gedaan zou hebben als Adam haar niet verlaten had voor een ander.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:33

Moniek schreef:

Klopt hoor maar echt lelijk staat niet in de playboy he?

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:33

Suzanne F. schreef:
Moniek schreef:

Klopt hoor maar echt lelijk staat niet in de playboy he?

niet?
katherine keil?

Fenrir

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:35

Nou, ik vind PP ook alles behalve aantrekkelijk. Dat noem ik lelijk nep. :=

Moniek

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:38

Miska, het klinkt echt heel banketstaaf wat ik nu ga zeggen, maar ik heb het idee dat jij eerder aandacht vraagt met je verleden dan Paay met de foto's hoor! Je blijft er maar over beginnen, ik heb ook hele nare dingen meegemaakt op mijn 16e! Nou ik begin daar toch ook niet steeds over? En dat heeft ook helemaal niks met Paay en haar fotoshoot te maken!
Ik word er een beetje moe van sorry

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:39

van mij mag ze in de playboy hoor ik vind het nog steeds een lekkerwijf :P

gaat morgen de playboy kopen 8-)

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:39

wat ik wel erg grappig vind van hugh hefner is zijn grap om marge simpson erin te zetten daar kan ik om lachen en is ook zo bedoeld.
is dat misschien de aanleiding geweest van paay om het ook te doen.
zo van als zei het kan ,,,kan ik het ook hahaha