http://www.hbvl.be/she/gossip/aid885993 ... ectie.aspx
Citaat:
Patricia Paay heeft een vervolg gebreid aan de aanval van cabaretier Theo Maassen, woensdagavond in 'De Wereld Draait Door'. Het Playboy-model schold hem op haar beurt de huid vol. "Deze man, daar krijg ik geen erectie van hoor", aldus Paay op de Nederlandse radio.
Een "zielig mannetje"... Dat is de conclusie die Patricia Paay trekt na haar eerste ontmoeting met de Naderlandse cabaretier Theo Maassen. Die noemde haar woensdag -onder andere- een "zielige aandachtsjunk" omdat ze op 60-jarige leeftijd in Playboy stond. Niet meteen een geslaagde eerste ontmoeting.
Vrouwonvriendelijk
"Ik dacht, je probeert leuk te zijn maar je bent helemaal niet leuk. Iedereen keek hem ook met verbazing aan, van 'waar heb je het allemaal over.' Het werd ook zeer vrouwonvriendelijk, het is zeer beledigend. Ik dacht alleen maar wat ben jij een zielige, gefrustreerde man", reageerde Paay donderdag.
Theo Maassen wilde Paay, ondanks zijn weinig flatterende woorden, toch nog een hand geven na de uitzending van 'De Wereld Draait Door'. Paay bedankte vriendelijk. "Ik heb me maar omgedraaid, want ik denk: ja wat moet ik nou verder, je bent zo'n zielige man."
"Deze man, toen ik zo tegenover hem zat, daar krijg ik geen erectie van hoor", besloot Paay op de radio. "Zo'n man, daar loop ik langs, dat doet me helemaal niks. Hij wilde maar aandacht en dat ging van mijn tijd af!"