Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angelita schreef:Saskiaatje schreef:Gelovig en gay is modern?
Wanneer kom jij met mijn ouders praten?
Ben je het er niet mee eens dan? Vind je het doodnormaal dat je uitgekotst wordt door gelovigen omdat je op hetzelfde geslacht valt?
Pletje123 schreef:Ik ben voor! Homo-, hetero- of biseksueel, het maakt mij niet uit hoorIedereen heeft het recht om zichzelf te zijn.
En: God houdt toch van iedereen? Waarom wordt er dan alsnog onderscheid gemaakt? Dat vind ik toch zo vreselijk krom...
xx_Horsiex schreef:Pletje123 schreef:Ik ben voor! Homo-, hetero- of biseksueel, het maakt mij niet uit hoorIedereen heeft het recht om zichzelf te zijn.
En: God houdt toch van iedereen? Waarom wordt er dan alsnog onderscheid gemaakt? Dat vind ik toch zo vreselijk krom...
En daar zit het tegenstrijdig van het geloof. Ze roepen God houdt van iedereen, maar ben je homo, lesbi of bi sexueel? Nee Sorry, die groep valt niet binnen God zijn liefde.
Pletje123 schreef:@Lecy: waarom is het dan zo moeizaam, de combinatie Christendom - homoseksualiteit?
LecyTinker schreef:*edit* plus waarschijnlijk omdat christendom en veel andere religies geloven dat het een keuze is, niet iets dat al bepaald is voordat je geboren werd. Als het een keuze is dan kan je het veranderen vinden ze.