Karl66 schreef:De grootouders van die jongens waar het nu over gaat, hebben we bewust uit hun moederland weg hier naartoe gehaald. In de tussentijd zijn hun ouders hier geboren en zijn ze zelf hier geboren. Wil je ze dus terugsturen naar hun moederland, dan stuur je ze dus gewoon naar Nederland terug

En als je vraagt naar 'hun' land krijg je standaard Marokko of Turkije te horen en dat NL zo'n poedersuiker is... Wat moet ik daar dan bij denken?
sarabande schreef:Pashon schreef:als ik naar een ander land ga heb ik mij aan te passen aan hun wetgeving dat wist ik voordat ik naar dat betreffende land ging.
dat ze hun cultuur aanhangen moeten ze zelf weten zolang ze daarmee geen wetten overtreden.
Dat kan je helemaal niet zeggen, want je bent nog nooit naar een ander land gegaan, je weet helemaal niet waarover je het hebt.
Vind je het niet logisch Sarabande dat als je naar een ander land gaat je je aanpast?
Pashon schreef:heb ik ergens gezegt dat ik de oorzaak naar de religie toe schuif?
ik heb het van het begin af aan al over gevluchte allochtonen, anderen hebben daar de naam moslims aan gegeven.
Moslim zijn is toch niet alleen religie, toch ook een bepaalde leefwijze met regels daarin? Jullie hebben het over het moslim zijn en dan het geloof maar er zijn toch meer zaken aan verbonden?
Heino schreef:Verdiep je eens in de cultuur en religie van je Islamitische buurman. Dan zou je hier niet zulke vreemde en niet-kloppende uitspraken doen. Scheelt mij, en jullie, een heleboel ergernis.
Eh, ik had een buurvrouw en heb me er flink in verdiept en ik bedank...
Ergernis heb ik nog steeds... Dus heeft niets geholpen!