Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Maar de oudjes in mijn bejaardentehuis lopen ook graag met een hoofddoek om, was vroeger al zoAnders vinden ze het koud aan hun hoofd. Dus die zijn dan ook het bokje...
pharagirlke schreef:Welshcobfan schreef:Maar de oudjes in mijn bejaardentehuis lopen ook graag met een hoofddoek om, was vroeger al zoAnders vinden ze het koud aan hun hoofd. Dus die zijn dan ook het bokje...
Dan zetten ze maar een muts opBovendien, zo lang ze binnen in prive sfeer zitten zie ik het probleem niet. Maar op straat ben ik tegen dingen die voorkomen dat je een aantal signalen van het gezicht ziet. De graad van bedekking vind ik zeer belangrijk in dit verhaal.
Tallie_Ho schreef:Geachte heer Wilders,
Ik heb een vraag over uw voornemens kopvoddentax in te voeren. Gaat u een onderscheid maken tussen de hoofddoeken van moslima's en die van mensen met een ziekte zoals kanker? Mensen die chemo hebben gehad dragen ook vaak een hoofddoek, daar hun hoofdhuid te gevoellig is voor andere hoofddeksels en zij niet met een kaal hoofd naar buiten kunnen of willen. En hoe ziet u de hoofdbedekking van de nonnen welke in Nederland verblijven? Zal hiervoor deze tax ook gelden?
Ik ben een serieus persoon die het beste met u voor heeft en zou het zeer zeker zeer waarderen indien u de bovenstaande vragen wilt beantwoorden.
Vriendelijke groet,
Somebody_ schreef:@Pharagirlke: Wilders heeft het over hoofddoekjes in het algemeen(iig, zo brengt hij het)! En die hoofddoekjes worden gedragen door moslima's, nonnen, maar ook door kankerpatiënten. Wilders doelt echter (altijd) op moslima's met hoofddoekjes en onze vraag is of hij dan dezelfde maatregelen wil gaan treffen bij mensen die niet uit religieuze overtuiging een hoofddoekje dragen. Onder het mom van: gelijke monniken, gelijke kappen, en uberhaupt vanwege de grondwet!