Dit is even
mijn theorie ..
HT is onder andere dat het een paardenspel is, ook een creatief meetingpoint.
Men maakt bewerkingen van jullie foto's ( Blends, manipulaties, bewegende plaatjes etc ).
Deze worden verkocht, jawel, ook voor credits .
( Aangezien menig men liever echt geld uitgeeft dat HT geld, omdat, hoe meer HT geld, hoe belangrijker je je eigen daar voelt ).
Als je een stock aanmaakt, met , pak hem beet, 250 (?) stockfoto's, en men mag ALLEEN die foto's gebruiken zal het
creatieve gebeuren veeeeeel minder worden lijkt me, omdat iedereen dezelfde foto's gebruikt, en orginaliteit een stuk minder wordt.
En de 'goede' bewerkers van HT willen toch ook graag orginele eigen foto's ..
Veel mensen zijn ook weinig actief op het spel zelf, en verkopen voornamelijk hun kunsten met photoshop en jullie foto's, maar wat
hebben die er dan nog te zoeken ?
Bewerkingen van foto's zijn zooooo'n ontiegelijk groot gebeuren op HT. Bijna IEDEREEN doet het wel eens, heeft een veiling lopen, etc.
Dit is bijna NOG populairder dat het spel zelf.
En daarbij, ik denk dat de beheerders ongelovelijk veel gezeik krijgen van de lichtelijk geobsedeerde htpennies als alle foto's verwijderd
worden, aangezien, zoals boven vermeld is, er behoorlijk wat euro's ingepompt zijn . En ik neem aan dat de beheerders geen zin hebben
in het uitdelen van vergoedingen ..
EDIT ; Ik wil trouwens niet met mijn post de indruk wekken dat ik vind dat de beheerders het zo moeten laten . Ik vind wel degelijk dat
er actie ondernomen moet worden . Ja, ook ik heb me schuldig gemaakt aan het 'jatten' , maar ik kan ook zeggen dat ik de laatse jaren
enkel nog stocks gebruik .