Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Nouja, het kan toch dat als de moslims hier meer spraak krijgen, dat er nog veel meer moslims komen?
Ik weet heus wel dat aan de macht komen anders is dan een partij oprichten, maar het begint wel met een partij oprichten. Misschien is het nu nog niet zo, maar over 10 jaar zijn er misschien wel meer moslims dan nederlanders in ons kikkerlandje.
IsabelvS schreef:ben het met eppie en marjo eens.
Theo van gogh is toevallig bij mij heel dichbij vermoord, mijn moeder heeft gezien. Wij kende hem. Hij woonde heel dichtbij mij.
Hij is vermoord alleen om vrijheid van menings uiting?
Echt belachelijk.
Hebben jullie de koran wel is gelezen? Ik heb vertaalde fragmenten gelezen en er staat bijvoorbeeld dat homo's niet oké zijn etcetera, als moslims aan de macht komen of instemming hebben over nederland zijn we zo ons homo (ben ik zelf niet hoor) recht kwijt waar we juist zo trots op zijn!?
Alet74 schreef:Ik denk dat Wilders inderdaad opzettelijk wordt afgeschilderd als racist. En ik weet ook waarom: hij doet nl. racistische uitspraken!
Ook al zou hij roepen dat alle paarden in Nederland 24/7 in de wei zouden moeten, zelfs dan zou ik niet op hem gaan stemmen. Ik vind alle dingen die hij roept over Moslims zo buiten alle perken, met zo'n extremist (in mijn ogen) wil ik niets te maken hebben.
Toevoeging: Moslims kunnen heel goed 'doodgewone' Nederlanders zijn. Het is nl. een geloof, net zoals Rooms Katholiek, Gereformeerden enzovoorts.
Cyn_ schreef:Door te mengen, kan je elkaars problemen juist beter begrijpen.
En samen tot een oplossing komen. Lijkt me juist heel logisch.