Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Waren er kinderen aan boord? Wordt momenteel uitgezocht.
Geen exacte aantallen over materieel.
IndianLady schreef:Storm76 schreef:Ik denk wel meer slachtoffers, wel zo'n 50....
Turkije heeft al wel bekent gemaakt dat er 7 doden zijn.
ga nou alsjeblieft geen onzin neerzetten. Zolang het nog niet officieel is gezegd blijft dit pure speculatie
__Charlotte schreef:Een van de overlevende heeft zelf al gemeld meerdere mensen te hebben geholpen uit het vliegtuig te komen, waaronder een paar kinderen, die waren dus wel aan boord.
edit; typo
ijssnuiver schreef:Hoorde er net in de wandelgangen op school al wat over, maar in de eerste instantie had ik zoiets "ja tuurlijk".
Maar dus toch! Pff heftig, weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet reageren hierop. Vreselijk allemaal!
Heel veel sterkte voor de nabestaanden ed.
Storm76 schreef:Wat ook gek is, is dat een ooggetuige zei dat het al eerder was gebeurt, al om 10:23. Maar op tv zeiden ze dat het om 10:31 gebeurd is.
Ook zeiden ooggetuigen dat het lang duurde eer dat de hulpverlening er was, terwijl op tv werd gezegt dat de hulpverlening snel op gang kwam...
Storm76 schreef:Wat ook gek is, is dat een ooggetuige zei dat het al eerder was gebeurt, al om 10:23. Maar op tv zeiden ze dat het om 10:31 gebeurd is.
Ook zeiden ooggetuigen dat het lang duurde eer dat de hulpverlening er was, terwijl op tv werd gezegt dat de hulpverlening snel op gang kwam...