Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Ik hoorde trouwens ook op het nieuws dat Palin zich bij de volgende verkiezingen hoogstwaarschijnlijk kandidaat stelt. Stel je voor. Dan is het werk dat Obama nu mag doen om Bush zijn rommel op te ruimen ook voor niks geweest. En dan zijn we nog veeeeeel verder van huis.
katiavl schreef:Hoe is palin in hemelsnaam ooit zo hoog gegaan, heeft ze een invloedrijke familie ofzo?
Niniane schreef:En denken jullie dat Palin ook zou winnen?
Ik niet hoor. Palin heeft trouwe aanhang maar die is heel klein, de rest van Amerika vind haar gek.
Niniane schreef:En denken jullie dat Palin ook zou winnen?
Ik niet hoor. Palin heeft trouwe aanhang maar die is heel klein, de rest van Amerika vind haar gek.
Martin009 schreef:Niniane schreef:En denken jullie dat Palin ook zou winnen?
Sorry voor de ontwetendhied; maar eeee wie is Palin ?
BraveSpots schreef:Palin was(!) de vice-presidents kanditaat voor de republikeinen. Heel erg conservatief en als je het mij vraagt goed doorgeslagen.
Martin009 schreef:BraveSpots schreef:Palin was(!) de vice-presidents kanditaat voor de republikeinen. Heel erg conservatief en als je het mij vraagt goed doorgeslagen.
Ohh dus je bedoelt de rechter hand van McCain ?
Martin009 schreef:BraveSpots schreef:Palin was(!) de vice-presidents kanditaat voor de republikeinen. Heel erg conservatief en als je het mij vraagt goed doorgeslagen.
Ohh dus je bedoelt de rechter hand van McCain ?
Zwelgje schreef:Ik was ook echt blij te horen dat het Obama geworden is. En ook al vind ik McCain nog steeds een kwijl, petje af voor zijn speech waarin hij echt met opgeheven hoofd zijn verlies aanvaard. Knap!