Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Ik geloof steeds minder dat het waar is. Ben echt benieuwd wat er uiteindelijk uit komt. Ik denk als mensen erachter komen wie het was, en het is niet waar. Dan heeft die gast geen leven meer.
Muluna schreef:Naar mijn idee is er qua stem geluid ook echt overeenkomst bij beide... ik ben benieuwd of er nog 'nieuws' over komt uiteindelijk.
katiavl schreef:Muluna schreef:Naar mijn idee is er qua stem geluid ook echt overeenkomst bij beide... ik ben benieuwd of er nog 'nieuws' over komt uiteindelijk.
Ja maar dat is ook puur psychologisch bekend dat je dan sowieso dingen gaat horen.
Nouks schreef:
xDramaQueen schreef:MISTRAL94 schreef:Net zoals jij door blijft hameren dat het zulke leuke mensen zijn blijf ik doorhameren dat ik het respectloos vind. Als je goed gelezen had, had je kunnen zien dat het niet alleen over dit fragment gaat maar in het algemeen
Je bent nu gewoon aan het zoals we dat hier zeggen, mierenneu*ken, prima dat je je mening geeft maar na 17x weten we dat wel en mag je erover op houden, want jij bent heel perfect en had heel anders gereageerd namelijk
Diesel54 schreef:Z'n hyve wordt echt volgespammt op dit moment...
paix schreef:Ik vraag me eigenlijk af of dit deze discusie wel waard is
Er eerst van uit gaan dat het wel waar is:
Wat gemeen voor de na bestaande hoe iedereen reageer met het is nep het is niet waar blablabla.. En dan zitten hun thuis met een net dode zoon/broer/vriend en word er zo onrespectloos over gepraat
En is het niet waar:
Is die jongen dit allemaal waard