Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laar schreef:winerieke schreef:Dus de laatste die nog in levensbedreigende toestand lag is ook overleden??
Ja..
Dankjewel Polivy
Laar schreef:Correctie
De vrouw uit Moergestel is nog wel in leven. Ik heb het een en ander verkeerd doorgekregen. Ze ligt nog wel heel slecht maar ze leeft nog.
Excuses voor het verkeerde nieuws!!
ThePast03 schreef:Laar schreef:Correctie
De vrouw uit Moergestel is nog wel in leven. Ik heb het een en ander verkeerd doorgekregen. Ze ligt nog wel heel slecht maar ze leeft nog.
Excuses voor het verkeerde nieuws!!
Gelukkig maar.
Hopenlijk komt ze er nog wel bovenop.
Voortaan wel even heel goed nagaan of je bericht klopt voordat je zoiets gevoelig plaatst. Voor je het weet is het verspreidt naar allerlei andere forums en het lijkt me niet fijn voor de familie om dat te horen.
Laar schreef:Nee precies, voel me nu ook echt opgelaten dat ik zo snel met mijn reactie op internet ben. Snap je opmerking volledig.
Ikima schreef:Ik ben ook iemand die de gordijnen lang dicht heeft en geen contact met de buren.
Als ik in de tuin zit dan hoef ik geen pottekijkers dus gaan ze dicht, na een avonddienst gaan ze ook later open.
Ik heb niks met de mensen in mijn omgeving, ga mijn eigen gang, maak geen praatje met iedereen hier op straat, niemand weet wat ik doe, behalve paardrijden omdat ik elke dag in rijbroek naar buiten kom,
Dan zal ik ook wel zo'n zonderling zijn die hulp nodig heeft.
Het heeft er dus niets mee te maken hoe iemand leeft voordat die tot zo'n daad is gekomen.
Roos_s schreef:ik weet niet of je tegen zulk soort acties ooit alles goed beveiligen kan... dan kun je idd niet meer koninginnedag vieren zoals het nu gedaan wordt, maar met veel meer bewaking en afzettingen en mogen we vanachter een raampje gluren naar het koningshuis...
germie schreef:Roos_s schreef:ik weet niet of je tegen zulk soort acties ooit alles goed beveiligen kan... dan kun je idd niet meer koninginnedag vieren zoals het nu gedaan wordt, maar met veel meer bewaking en afzettingen en mogen we vanachter een raampje gluren naar het koningshuis...
En dan nooit meer de koningin een handje geven zoals ik vroeger gedaan heb. Toen mochten de kinderen voor de dranghekken staan. En ben ik naar haar toegelopen om een handje te schudden.
winerieke schreef:Wat is dat nou allemaal met die schoten. Als ik me goed herinner is bij de eerste persconferentie, door die vrouw van de politie gezegt, toen er gevraagd was waarom de agenten niet geschoten hadden, dat er eventueel wel geschoten had mogen worden maar dat dat niet gebeurt is dus dat het ook geen nut heeft om daar langer op door te gaan.
Lijkt me dan duidelijk dat zei wel weet of er geschoten is of niet.
Verder ben ik ook ooggetuige geweest en heb geen schoten of niks gehoord. Alleen het lawaai van de hekken die je aandacht vroegen dus je keek naar de plek waar het geluid vandaan kwam en toen zag je die auto door de mensenmenigte rijden. Niks van schoten meegekregen terwijl ik er kortop stond.
Wat ik hierboven ook zei, die vrouw van de politie zegt zelf dat er wel geschoten had mogen worden, maar dat dat niet gebeurt is. Dat doe je ook niet zo snel met zo'n mensenmenigte er om heen.
xEline schreef:winerieke schreef:Wat is dat nou allemaal met die schoten. Als ik me goed herinner is bij de eerste persconferentie, door die vrouw van de politie gezegt, toen er gevraagd was waarom de agenten niet geschoten hadden, dat er eventueel wel geschoten had mogen worden maar dat dat niet gebeurt is dus dat het ook geen nut heeft om daar langer op door te gaan.
Lijkt me dan duidelijk dat zei wel weet of er geschoten is of niet.
Verder ben ik ook ooggetuige geweest en heb geen schoten of niks gehoord. Alleen het lawaai van de hekken die je aandacht vroegen dus je keek naar de plek waar het geluid vandaan kwam en toen zag je die auto door de mensenmenigte rijden. Niks van schoten meegekregen terwijl ik er kortop stond.
Wat ik hierboven ook zei, die vrouw van de politie zegt zelf dat er wel geschoten had mogen worden, maar dat dat niet gebeurt is. Dat doe je ook niet zo snel met zo'n mensenmenigte er om heen.
Ik denk dat politie mensen ook niet meer willen schieten tegen woordig want dan krijgen ze zelf ook een hele recht zaak op zich of dit wel noodzakelijk was en dat soort dingen
Lau_Ra schreef:Ik stond er bij, heb de mensen door de lucht zien vliegen, het was verschrikkelijk!!
Was op vakantie, we dachten een leuke koninginnendag te hebben met zn allen.. (geld natuurlijk voor iedereen daar).
Er werd inderdaad eerst gezegd dat er geschoten was, maar dat is niet gebeurd. Wat we hoorden was de klap van het hek en de mensen die op de auto knalden..
In één woord, het was een nachtmerrie en onbegrijpelijk..