fransje23 schreef:Waar vinden jullie dat soort type man?
Welke bedoel je, want ik heb in mijn bericht het over meerdere soorten mannen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benzz schreef:Dat zou goed kunnen, ook hebben deze mannen aan de wieg gestaan van de emancipatie en feminisme. Als ik met mannen van 60+ spreek, zijn dat vaak zelf die hard feministen ( kan ook mijn bubble zijn). Terwijl de groep van 30 tot 55 dat juist niet zijn. En als ik google komt het uit op het feit dat die mannen geen militaire dienst hebben gehad, vaak zijn opgegroeid in een traditioneel gezin. En de groep eronder die hebben teveel voorbeelden online waardoor ze een soort van gendercrisis komen.
fransje23 schreef:Die groep die niet militaire dienst is geweest, niet zelfredzaam, van het traditionele rollenpatroon in een gendercrisis.
fransje23 schreef:Benzz schreef:Dat zou goed kunnen, ook hebben deze mannen aan de wieg gestaan van de emancipatie en feminisme. Als ik met mannen van 60+ spreek, zijn dat vaak zelf die hard feministen ( kan ook mijn bubble zijn). Terwijl de groep van 30 tot 55 dat juist niet zijn. En als ik google komt het uit op het feit dat die mannen geen militaire dienst hebben gehad, vaak zijn opgegroeid in een traditioneel gezin. En de groep eronder die hebben teveel voorbeelden online waardoor ze een soort van gendercrisis komen.
Maar die 60+ mannen zullen de vaders zijn van de 30-ers?
Electra63 schreef:Ik heb wat vrijgezelle mannen in mijn kennissenkring. Sommigen hebben nog nooit echt een relatie gehad of samengewoond. Je merkt dat zij zich slecht aanpassen, traditioneel en niet flexibel zijn. Ze eten bij wijze van spreken iedere maandag, AGV, iedere dinsdag pasta enz.
Maar ik ken ook mannen die echte vrijbuiters zijn en gewoon niet in een (traditionele) relatie passen.
Zeker als je ouder bent is het lastig om te veranderen.
en vakantievluchten vanuit lelystad gaat heel veel overlast geven aan de oostkant van nederland in overijssel en gelderland tot ver daarvan af. Er staan lage aanvliegroutes ingetekend vanaf Eerbeek al (veluwezoom) en aan de oostkant van de Ijssel in overijssel. En het blijft dwaas dat huizen bouwen klem zit ivm natuur en vervuiling maar de vluchten met alle vervuiling voor een pleziertje kan dan wel? Gewoon raar.
vooral omdat dat vliegveld ooit alleen bedoeld was voor landbouw vliegtuigen en spuiten
en wat klein grut dat er zou opstijgen. De reden overigens waarom wij vertrokken zijn uit die regio. De overlast van schiphol en de continue gedoetjes over het vliegveld daar. En er eerder al beloofd was dat lelystad van de baan was als groot vliegveld en nu hoep alles van de baan. juval schreef:https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/4 ... e-vluchten
Waarom wordt er niet ingegrepen? Laat Nederland zich chanteren?
karuna schreef:18 % loonsverhoging voor politici is 18% van al een best salaris. Wachtgeld zal dan ook stijgen. Mwa in het kader van iedereen de broekriem aan kunnen zij dat ook wel lijkt me.