Over Netanyahu circuleren ook berichten dat hij dood is. Het filmpje van de zes vingers van Netanyahu wordt vooral verspreid door Arabische accounts. Ook van beelden van Nethanyahu onder puin e.d. Allemaal AI gegenereerd. Er zijn geen bevestigde berichten dat Netanyahu dood is.
Ik zou heel graag geloven dat hij gewond of dood is, maar ik zie in dit filmpje geen 6 vingers.. Beide handen lijken normaal, hooguit een beetje vertekend door het perspectief.
Gnome
Geplaatst: Gisteren, 13:21
Vind het een beetje ongeloofwaardig dat ze dit zelf niet zouden zien. Als je ziet tot waar ze in staat zijn.. Im not buying it.
Feit is dat het hoofd van de Mossad is gedood door een Iraanse raket. Hij had die dag een meeting met Gvir en Netanyahu, beide zijn niet meer openbaar gezien nadien.
Ik vind het vooral een heel vaag bericht. De grootste nieuwssites zeggen er helemaal niets over. En er is ook niets te vinden. Dus ik verwacht dat het niet waar is.
Die aanvalslust tegen Iran, heeft gevolgen voor de Oekraïne direct en indirect. Dit omdat a de opbrengst voor Rusland groter is en b de westerse landen straks afhankelijk zijn van Rusland voor olie, als het conflict lang aanhoudt. Dan gaat het zo, volgens mij, wil jij olie.? Goed maar dan geen steun verlenen aan Oekraïne.