Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:26

Cowboy55 schreef:
secricible schreef:

nou, dit idd... Ik vind het bijzonder beangstigend wat daar nu gebeurt. Ik heb het idee dat hij nu in 2mnd meer ravage gaat aanrichten dan hij in de afgelopen 4 jaar heeft kunnen doen.

Wacht even: Rinske had het over een coup. Dat is wat mij betreft lachen want dat gaat m niet worden.

Daar heb je het leger voor nodig. En hoewel het grootste deel van de armed forces loyale republikeinen zijn zijn het primair Amerikanen. Trouw aan de grondwet. Dus een couppoging eindigt per definitie met een bende Trumpistas in de bak.

Wellicht dat een coup niet slaagt. Maar in een land met zoveel verdeeldheid en een defensie die volledig loyaal is aan Trump als hij zo door gaat maak ik me wel zorgen wat het teweeg gaat brengen in het land. Ook als dat geen coup wordt, of als een coup niet slaagt.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:29

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:30

De Republikeinen zouden als 1 man, hier allemaal publiekelijk afstand van moeten nemen.
En Trump moeten oproepen de overgang in werking te stellen.

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:31

purny schreef:
Heeft iemand interesse in wat een familielid van mijn oudtante in Amerika op mijn Facebook heeft geplaatst over Trump? Mevrouw voelt zich als aanhanger gebroken... :+

Nee, dat kan je beter privé houden.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:32

secricible schreef:
nou, dit idd... Ik vind het bijzonder beangstigend wat daar nu gebeurt. Ik heb het idee dat hij nu in 2mnd meer ravage gaat aanrichten dan hij in de afgelopen 4 jaar heeft kunnen doen.

Mijn hoop is dat hij blijft twitteren, mokken en golfen.
En dat hij te boos is om verder echte plannen te maken. (Luitjes ontslaan 'omdat ze hem niet langer bevallen' doet hij al vier jaar.)

De glazen dat hij over vier jaar weer de kandidaat voor de Republikeinen zou worden gooit hij op deze manier ook in.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:36

Electra63 schreef:
De Republikeinen zouden als 1 man, hier allemaal publiekelijk afstand van moeten nemen.

Mitch McConnell staat in ieder geval nog volledig achter Trump net als Graham. Zo jammer dat die twee hun senaatszetels niet kwijt zijn geraakt, die doen echt helemaal niks voor hun eigen staten. Mensen blijven gewoon tegen hun eigen bestwil stemmen.

IMANDRA

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:41

Verbeter me als het niet zo is, maar als hij nu mensen in defensie aanstelt.. dan kan Biden die toch gewoon vervangen door 'eigen' mensen als het echt een probleem zou zijn?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:42

Na 2 maanden zit je nog in je proeftijd hoor, kan gewoon :))

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:43

IMANDRA schreef:
Verbeter me als het niet zo is, maar als hij nu mensen in defensie aanstelt.. dan kan Biden die toch gewoon vervangen door 'eigen' mensen als het echt een probleem zou zijn?

Als hij straks is aangesteld wel, maar dat duurt nog tot Januari

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:55

Rinske schreef:
Electra63 schreef:

Mitch McConnell staat in ieder geval nog volledig achter Trump net als Graham. Zo jammer dat die twee hun senaatszetels niet kwijt zijn geraakt, die doen echt helemaal niks voor hun eigen staten. Mensen blijven gewoon tegen hun eigen bestwil stemmen.

Dit.
Als Biden een politieke dinosaurus is dan zijn die twee politieke fossielen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:08

Dit zijn allemaal benoemingen die Biden gewoon weer ongedaan kan maken, Trump kan wel gratie verlenen aan medewerkers van hem die strafbare feiten hebben gepleegd . En de benoeming van de hoge rechter is ook niets aan te doen maar alle ontslagen enzenz kunnen gewoon weer terug gedraaid worden. Trump is of knettergek of echt bezig om iets te doen wat hij beter niet kan doen . Maar laat maar mooi allerlei vreemde zaken doen. Hoe slechter hij er voor komt te staan bij eigen partij

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:10

Afbeelding

Mitch McConnell ziet er momenteel wel uit alsof hij elk moment dood kan neervallen := Weet niet of het covid is of iets anders, maar erg gezond ziet hij er niet uit :=

Edit: even een fotootje van gisteren toegevoegd
Laatst bijgewerkt door Foaly op 11-11-20 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:12

Foaly schreef:
Mitch McConnell ziet er momenteel wel uit alsof hij elk moment dood kan neervallen := Weet niet of het covid is of iets anders, maar erg gezond ziet hij er niet uit :=

One can only hope O:) .

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:16

Brrr, wat een enge foto.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:22

Ailill schreef:
Brrr, wat een enge foto.

Die man is gewoon heel erg eng...

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:29

NatasjavE schreef:
Ailill schreef:
Brrr, wat een enge foto.

Die man is gewoon heel erg eng...

Ook voor hij overleed bedoel je? :D

Karl66Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:31

De mensen die in de top van defensie vervangen worden zijn politieke benoemingen. Die mensen zouden na het aantreden van Biden sowieso vervangen worden. En aangezien het om politici gaat, zijn dat niet gelijk de meest geschikte personen om voor jou een coup te plegen.

Wat er wel gebeurt is dat hij nog even heel veel chaos in de top van een belangrijk departement creëert. En die chaos zorgt voor een moeizame overdracht en dat is natuurlijk best wel een punt voor een land dat gewoon in het midden oosten in oorlog is.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:01

:')

Brr, die Mitch McConnell ziet er inderdaad niet heel gezond uit.. of vriendelijk :=

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:20

Cowboy55 schreef:
[

:') the walking dead just got real...

Ik hoop dat Biden nu tegen die ontslagen lui zegt “stand back en stand by” en dat die koekerds die Trump heeft aangenomen er zonder pardon weer uitgeveegd wordten en Biden de onstlagen lui hun baan teruggeeft. Ik ben niet zo bang voor een coup, er zijn (aanname) teveel mensen die democratie te hoog in het vaandel hebben staan. Het is wel weer extreem jammer dat Trump weer allemaal chaos zaait en totalitair bewind voert. Het maakt de transitie bepaald niet makkelijker. Ook de “normale” republikeinen moeten afstand nemen van deze praktijken.

Dank nog voor het posten van het filmpje over de rechtszaken! Strekking is, beargumenteerd - al die rechtszaken zijn eerder een mediastrategie dan een legale kwestie. Sommigen halen de rechtbank niet eens, anderen worden verloren op basis van geen bewijs. Het is zo jammer dat mensen dit geroeptoeter geloven en dat dit zaadje van wantrouwen wordt geplant en gecultiveerd. Ook al is er geen hol van waar, je hebt nu weer een hele zooi mensen die alles rondom de verkiezingen in twijfel trekken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:25

Echwel schreef:
Het lijkt wel alsof hij een burgeroorlog wil

Daar heeft hij letterlijk tot op geroepen dus dat lijkt me duidelijk dat hij dat wil.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:26

8nnemiek schreef:
[ Video ]

Brr, die Mitch McConnell ziet er inderdaad niet heel gezond uit.. of vriendelijk :=

Dit is echt te erg!! :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:33

Foaly schreef:
[ [url=m/0kaXUR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: even een fotootje van gisteren toegevoegd

Ah, Mitch McConnell, 's werelds machtigste scrotum :))

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:37

8nnemiek schreef:
[ Video ]

Oh mijn god. Kunnen die mensen zelf niet meer nadenken ofzo? Hoe kunnen mensen zo vrouwonvriendelijk en discriminerend zijn?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:37

Cowboy55 schreef:

Proessstttt :') _O-

Ja absoluut.

Zijn uiterlijk en innerlijk zijn altijd perfect in balans geweest....

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:41

zonnebloem18 schreef:
8nnemiek schreef:
[ Video ]

Oh mijn god. Kunnen die mensen zelf niet meer nadenken ofzo? Hoe kunnen mensen zo vrouwonvriendelijk en discriminerend zijn?

"Yeah, grab as many women by the pussy as you can!!!! Altho I shouldn't say that in front of my daughter."

Nee eikel, dat hoor je niet te zeggen PUNT!

Serieus, bij dit soort clips moet een waarschuwing verstrekt worden:

Het kijken van deze clip gaat u waarschijnlijk hersencellen kosten. Stel uzelf daarom voor u op 'play' drukt de vraag of u nog meer hersencellen kunt missen.