Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Wat moet jij dan vaak zitten huilen.In Israël,Iran etc. zijn dergelijke aanslagen aan de orde van de dag. Mensen interesseren het amper.
Sharon89 schreef:zoals je trouwens ook in het filmpje hoort is hij de 1e keer op dezelfde plek weg gestuurd, en daarna omgekeerd en weer terug gereden dezelfde weg in, maar nu dus zo hard dat hij door is gereden... die agenten kende de auto al van de 1e keer toen hij weg gestuud is, die agenten hebben misschien wel op hem geschoten
Sharon89 schreef:zoals je trouwens ook in het filmpje hoort is hij de 1e keer op dezelfde plek weg gestuurd, en daarna omgekeerd en weer terug gereden dezelfde weg in, maar nu dus zo hard dat hij door is gereden... die agenten kende de auto al van de 1e keer toen hij weg gestuud is, die agenten hebben misschien wel op hem geschoten
ThePast03 schreef:Sharon89 schreef:zoals je trouwens ook in het filmpje hoort is hij de 1e keer op dezelfde plek weg gestuurd, en daarna omgekeerd en weer terug gereden dezelfde weg in, maar nu dus zo hard dat hij door is gereden... die agenten kende de auto al van de 1e keer toen hij weg gestuud is, die agenten hebben misschien wel op hem geschoten
Verslag van een ooggetuige op die plek, er is niet geschoten:
http://www.nrc.nl/binnenland/article222 ... et_stuiten
magic_lover schreef:idd, bovendien kan ik er niet bij dat als hij bij de politie bij de boslaan al op hem geschoten is, hij nog moeiteloos langs een hek halvewege de jachtlaan kan rijden, en aan de 'goede' kant van de vrachtwagen bij de mensen en wegafzetting langs rijd....
dat gaat er bij mij echt niet in
dus nee hier geloof ik het ook niet dat er op hem geschoten is, komt bij dat het idd ontzettend knap is met zo'n snelheid.