Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hakkipilke87 schreef:Palestijnen vermoorden? Hamas uitroeien bedoel je mag ik hopen , dat zei burgers gebruiken als schild geeft wel aan wat voor monsters het zijn.
En ja ik geloof dat Trump de Iraniërs wil bevrijden, maar vooral het gevaar van het maken van kernwapens uitschakelen, en het uitroeien van dit verschrikkelijke regime
Electra63 schreef:heidy_wilco schreef:Het is het beste om hakkipilke87 gewoon te negeren. Ik heb het idee dat je met elke feit aan kan komen dat je wil, maar hij toch vind dat hij gelijk heeft, ookal heeft hij dat niet.
Helaas zijn er meer mensen in Nederland, die de acties en daden van Trump goedkeuren en ook hier dit soort beleid willen.
Sintara schreef:Nou zeg. Van mij mogen Trump supporters hier ook posten hoor. Het is interessanter om met iemand met een ander standpunt te discussiëren dan alleen maar met eensgezinden.
hakkipilke87 schreef:Die aanslag was zo gruwelijk en vernederend, denk niet dat de Mossad dat bewust hebben laten gebeuren
8nnemiek schreef:hakkipilke87 schreef:Palestijnen vermoorden? Hamas uitroeien bedoel je mag ik hopen , dat zei burgers gebruiken als schild geeft wel aan wat voor monsters het zijn.
En ja ik geloof dat Trump de Iraniërs wil bevrijden, maar vooral het gevaar van het maken van kernwapens uitschakelen, en het uitroeien van dit verschrikkelijke regime
Dus ongewapende hulpverleners doodschieten en met ambulance en al begraven vind jij eigenlijk wel prima?
En een compleet land plat bombarderen en onschuldige mensen uithongeren is ook prima als je wat terroristen zoekt?
Hoeveel burgerdoden is een terrorist waard in jouw ogen?
ok dus mensen die afgemaakt worden is eigen schuld lees ik hieruit? Omdat ze toevallig op de verkeerde plek wonen. Een erg vredelievende gedachte
_San87_ schreef:Trump geeft geen flikker om de Iraniërs. Die zit daar alleen maar voor het verrijkte Uranium.
Nico12 schreef:_San87_ schreef:Trump geeft geen flikker om de Iraniërs. Die zit daar alleen maar voor het verrijkte Uranium.
Mocht Trump het uranium rond 60 % U235 in handen krijgen, rond 60% kun je niets mee, niemand. Als Trump enigszins betrouwbaar zou zijn dan geeft hij de boekhouding/ bestemming daarvan onder toezicht van de IAEA. Gezien de omstandigheden, het is er al dat uranium dan zijn er 2 mogelijkheden die ik zou kunnen gedogen. Je mengt het met verarmd uranium zodat er rond de 4,5% en/ of 10 % U235 ontstaat, een zeer eenvoudig proces. Bij rond 4,5% kan dan verder verwerkt worden tot brandstof kern centrales, daar zal Urenco niet blij mee zijn, spot goedkoop spul op de markt. Naar 10% U235 en brandstof voor kern energie aangedreven schepen zou gezien de omstandigheden de het meest nuttige bestemming zijn voor deze tijd. Daar heeft Urenco ook geen last van.
Nico12 schreef:BigOne schreef:En het valt niemand op dat trump alleen landen aanvalt die geen kernwapens hebben?
Geen idee wat je bedoelt. Graag duidelijk zijn, liefst onderbouwing.
hakkipilke87 schreef:Israel heeft de hulpverleners gewaarschuwd , en de Palatijnse volk heeft democratie gekozen voor hamas dus heb eigenlijk niet veel medelijden met hen , ze komen ook niet in opstand zoals je wel ziet in Iran