Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:31

robert45 schreef:
8nnemiek schreef:
En niet te vergeten op het klimaat. Wie weet hoe veel lager de CO2 uitstoot van Amerika dan nu zou zijn. Hij had grote plannen voor duurzame energie.

U bedoelt el gore die zelf grootverbruiker is van energie met verschillende mega villa’s en jachten? En die anderen dan gaat vertellen wat en hoe het beter moet, hoe hypocriet wil je het hebben.

Het is wel beleefd om mensen met de correcte naam aan te duiden.
And so what dat de man volgens jou 'niet zonder zonde is'?
Ben jij volgens dit criterium wel in staat om die eerste steen te werpen?

En hypocriet of niet : mbt de inconvenient truth heeft de man gelijk.

(En Trump en zo gaan dan 'op de man spelen ipv op de bal'.)

... we hebben nu nog een kans om de planeet onder de twee graden te houden,
maar november is weer gigantisch warm en het ijs op de Noordpool smelt hard door.

En als de Nijl droogvalt, moeten we 80 miljoen mensen ergens anders ter wereld 'onderbrengen'.

(So stop bickering and get real.)

Mariska_28

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:44

Was net een persconferentie van Biden op CNN. Hij bleef heel netjes bij de vragen over Trump, en netjes professioneel zonder het vuurtje verder op te stoken, top!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:47

Mariska_28 schreef:
Was net een persconferentie van Biden op CNN. Hij bleef heel netjes bij de vragen over Trump, en netjes professioneel zonder het vuurtje verder op te stoken, top!

Biden is heel verstandig om niet in de valkuil te trappen. Trump zou maar al te graag tekeer gaan op uitingen van Biden in de media .

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:49

Ik vind het ook wel tekenend dat er een voter fraude hotline is waar mensen hun experiences kwijt kunnen. Voor mij komt het over als: we hebben zelf geen bewijs, dus we zijn wanhopig opzoek naar verhalen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:55

Er word nog steeds geteld en Pennsylvania is bijna definitief beslist. Biden staat op ong 47000 stemmen voorsprong en er moeten er nog 48000 geteld worden. Percentageverschil is 0,7 dus blijft dit zo ook geen verplichte hertelling.

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:58

@Janneke2

Wat een schrikkelijke daad neemt u mij niet kwalijk. Dacht dat de beste man EL Gore heet maar dat blijkt AL Gore te zijn.

We dwalen nu af van Trump en dat is spijtig. Maar ik zal het kort houden, als je anderen de maat wil nemen (zoals Al Gore) en zelf niet het goede voorbeeld geeft dan ben je in mijn ogen hypocriet bezig. Mag u anders over denken zo denk ik daar over. Een betere wereld begint bij jezelf niet?

Ik ben zelf inderdaad niet in staat om die eerste steen te werpen omdat ik ook niet zonder zonde ben, ik maak echter ook geen filmpjes (zoals Al Gore) om een ander daar wel op aan te spreken. Zou een beetje hypocriet zijn in mijn ogen.

De laatste keer dat ik overigens keek was het bokt.nl dus waarom u hier met Engelse woorden aan het strooien bent weet ik niet.

En nu maar weer over op Trump anders vervuilen we het Topic.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:00

heidy_wilco schreef:
Ik vind het ook wel tekenend dat er een voter fraude hotline is waar mensen hun experiences kwijt kunnen. Voor mij komt het over als: we hebben zelf geen bewijs, dus we zijn wanhopig opzoek naar verhalen.

Die wordt helemaal plat getrollt dus boontje komt om zijn loontje hahahaha :P .

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:04

robert45 schreef:
@Janneke2

Wat een schrikkelijke daad neemt u mij niet kwalijk. Dacht dat de beste man EL Gore heet maar dat blijkt AL Gore te zijn.

We dwalen nu af van Trump en dat is spijtig. Maar ik zal het kort houden, als je anderen de maat wil nemen (zoals Al Gore) en zelf niet het goede voorbeeld geeft dan ben je in mijn ogen hypocriet bezig. Mag u anders over denken zo denk ik daar over. Een betere wereld begint bij jezelf niet?

Ik ben zelf inderdaad niet in staat om die eerste steen te werpen omdat ik ook niet zonder zonde ben, ik maak echter ook geen filmpjes (zoals Al Gore) om een ander daar wel op aan te spreken. Zou een beetje hypocriet zijn in mijn ogen.

De laatste keer dat ik overigens keek was het bokt.nl dus waarom u hier met Engelse woorden aan het strooien bent weet ik niet.

En nu maar weer over op Trump anders vervuilen we het Topic.

Soms heb je zo'n moment dat je wil reageren en maar niet de juiste woorden/toon kan vinden. En kijk, het is al onder woorden gebracht, en zo afgewogen en keurig. Dankjewel.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:09

Ik blijf het apart vinden dat er mensen zijn die liever iets consequent fout zien doen dan iets inconsequent goed zien doen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:41

bigone schreef:
Mariska_28 schreef:

Biden is heel verstandig om niet in de valkuil te trappen. Trump zou maar al te graag tekeer gaan op uitingen van Biden in de media .

Easy peasy (of, voor de fans van de Nederlandse taal: koekie): je hoeft alleen maar je fatsoen te houden als Biden zijnde. Met een beetje opvoeding geen punt. En vervolgens doe je een stap naar achter en laat de Sinaasappel weer uit zijn plaat gaan. Pijnlijk eenvoudig.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:49

Volledig zijstapje: van elke President wordt een portret geschilderd. De nieuwe President hangt dat dan op en nodigt de oude President uit voor die ceremonie. Trump heeft dat natuurlijk verdomd met het portret van Obama.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Biden het portret van zijn vorige baas ophangt in the Oval Office. Ik gok op de plek waar Trump nu het portret van Andrew Jackson (hij van de Trail of Tears) heeft laten hangen. Ben ook benieuwd op welke zolder of toilet het portret van Trump komt te hangen trouwens.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:56

Rinske schreef:
heidy_wilco schreef:

John Oliver had zijn kijkers verzocht foto's van batsende ratten erheen te sturen :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:58

Magrathea schreef:
Rinske schreef:

John Oliver had zijn kijkers verzocht foto's van batsende ratten erheen te sturen :')

_O- _O- ‘batsende ratten’ .......dweil mij maar op! _O- _O-

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 00:06

Cowboy55 schreef:
Volledig zijstapje: van elke President wordt een portret geschilderd. De nieuwe President hangt dat dan op en nodigt de oude President uit voor die ceremonie. Trump heeft dat natuurlijk verdomd met het portret van Obama.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Biden het portret van zijn vorige baas ophangt in the Oval Office. Ik gok op de plek waar Trump nu het portret van Andrew Jackson (hij van de Trail of Tears) heeft laten hangen. Ben ook benieuwd op welke zolder of toilet het portret van Trump komt te hangen trouwens.

Op zijn social media kantoor natuurlijk :D Niemand wil daar toch heen.

Ik heb net nog de onhulling van de potretten van de Bush juniors gezien, en dat was fantastisch om te zien. George W Bush mag dan niet de beste president ooit zijn, maar humor had hij wel, net als Obama.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 03:10

Over de rechtzaken, de inhoud en de uitspraken. Heel goed te volgen!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:17

Trump is bezig marionetten in de top van het Pentagon te zetten.. :=

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:30

Mariska_28 schreef:
Trump is bezig marionetten in de top van het Pentagon te zetten.. :=

Doel je op de defensieminister of anderen? Kan daar zo verder niets over vinden namelijk.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:35

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:55

Hij probeert een coup te plegen, dat is wel duidelijk inmiddels.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:56

Rinske schreef:
Hij probeert een coup te plegen, dat is wel duidelijk inmiddels.

Kunnen we toch nog lachen straks.....

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:10

Ik weet niet of we daar om gaan lachen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:14

Ailill schreef:

nou, dit idd... Ik vind het bijzonder beangstigend wat daar nu gebeurt. Ik heb het idee dat hij nu in 2mnd meer ravage gaat aanrichten dan hij in de afgelopen 4 jaar heeft kunnen doen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:17

secricible schreef:
Ailill schreef:

nou, dit idd... Ik vind het bijzonder beangstigend wat daar nu gebeurt. Ik heb het idee dat hij nu in 2mnd meer ravage gaat aanrichten dan hij in de afgelopen 4 jaar heeft kunnen doen.

Wacht even: Rinske had het over een coup. Dat is wat mij betreft lachen want dat gaat m niet worden.

Daar heb je het leger voor nodig. En hoewel het grootste deel van de armed forces loyale republikeinen zijn zijn het primair Amerikanen. Trouw aan de grondwet. Dus een couppoging eindigt per definitie met een bende Trumpistas in de bak.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:21

Heeft iemand interesse in wat een familielid van mijn oudtante in Amerika op mijn Facebook heeft geplaatst over Trump? Mevrouw voelt zich als aanhanger gebroken... :+

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:24

Het lijkt wel alsof hij een burgeroorlog wil