Remy schreef:Ik ben 49 en heb 2 tienerdochters.
Maak jij je zorgen om de toekomst?Hun toekomst?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:Remy schreef:Ik ben 49 en heb 2 tienerdochters.
Maak jij je zorgen om de toekomst?Hun toekomst?
Remy schreef:Ik ben 49 en heb 2 tienerdochters.
Ja heel erg...Ik wordt verscheurd tussen mijn gevoel voor de echte vluchtelingen die ook vooral hun gezin willen beschermen en de angst voor de toekomst waarin mijn dochters en evt kleinkinderen moeten leven. Ik ben bang voor verloedering, verpaupering onveiligheid en anarchie...
Ik zou ze niet kunnen missen die meiden ze zijn deel van mijn hart maar ze hebben me daardoor ook ongelooflijk kwetsbaar gemaakt..
ravellie schreef:Citaat:"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Ik nodig je uit om in niet westerse landen elders een grote kerk neer te zetten
Het is geen vergelijking.
Ik bedoel maar te zeggen dat alles hier kan, er is geen halt aan te roepen.
Onlangs is er een nieuw ziekenhuis geopend in Nederland en daar was alleen een islamitische gebedsruimte geopend , de rest was men vergeten ( oeps).
Tcm62 schreef:Ga zelf maar eens in zo een wijk wonen en dan krijg je wel andere gedachten..
Dan roepen er weer een paar, ik woon in de randstad hoor, woon in Rotterdam...yeah..Misschien vind je dat wel gezellig, maar dan weer je niet wat criminaliteit in je eigen wijk doet als je er woont en je niet meer veilig voelt...
Mij mogen ze racist noemen...ik weet dat als er hulp nodig is wij als eerste in de buurt buiten staan, maar als er een eerlijke mening wordt gevraagd er ook niet om schromen.
En dan de zoveelste moskee in een land met veel te weinig ruimte? Waarom, er zijn er al genoeg en waarom moet een westers land zoveel moeite doen voor niet westerse gewoonten, terwijl er al genoeg draagkracht is? Ze zijn niet gedwongen om hier naar toe te komen, ze weten dat ze naar een niet moslimland gaan, neem dan je verantwoording..
Maar elke stroming eist weer zijn eigen moskee op, omdat de broeders zonder ruzie niet naast elkaar kunne zitten omdat het gebed verschilt...
Remy schreef:De lagere school waar mijn dochters naartoe gingen was een openbare waar dus ook een flink percentage moslimkinderen zaten. 100% daarvan bracht zwaar overlast zowel op school als in de wijk om de school. De ouders gaven niet thuis die zag je gewoon nooit. Ze mochten ook niet met niet moslims afspreken. Hele wijken in dat dorp zijn verpauperd. Dat geeft mij toch een bepaald beeld dat ik heel erg zorgelijk vind en dat speelt zeker mee in mijn beeldvorming.
rapido schreef:Dat is zeker mooi EskeGirl. Daarom moet je er ook voor zorgen de islam hier niet de overhand gaat krijgen. Iets wat wel dreigt te gebeuren met de hoeveelheid moslims die maar aan het groeien is.
rapido schreef:Hier heb je je Feit mixje90 of vind je dit ook weer een ,,onbetrouwbare bron,,
http://www.dichtbij.nl/amsterdam-oost/r ... -oost.aspx
Remy schreef:rapido schreef:Hier heb je je Feit mixje90 of vind je dit ook weer een ,,onbetrouwbare bron,,
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe Mixje90 hier op gaat anwoorden. Hoewel ik heb al zo'n vermoeden.
rapido schreef:Hier heb je je Feit mixje90 of vind je dit ook weer een ,,onbetrouwbare bron,,
Citaat:Twee moskeeën in de Transvaalbuurt zouden ten onrechte een miljoen euro aan Europese subsidies hebben gekregen. Door de moskeeën een multicultureel centrum te noemen, wisten de gemeente, stadsdeel Oost en Binnenlandse Zaken het geld voor de bouw van het complex binnen te halen.
ravellie schreef:Zo herkenbaar.
Hoewel dat nu hier in een andere wijk zit.
Een islamitische school die inmiddels uit zn vestje barst en om uitbreiding vraagt
Ik ben overigens 35 en heb een dochter op de basisschool.