Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:quartel schreef:Wie vroeg ook weer waar de beelden nog te zien waren???
Ze zijn nu te zien op Nederland 1
Ik. Maar lig in bed 6 uur opstaan half 8 werken , 11 uur thuis 3 uur briefing vrijwilligerswerk en 5 uur vrijwilligerswerk tot uur of 10 a 11
. Kijk het liever terug
Kentaro schreef:En ik weet wel, je moet er niet te veel aan denken, maar de gedachte aan wat de mensen en kinderen meegemaakt hebben in de tellen voor hun dood..........
binky schreef:Moderatoropmerking:Waarschuwing: Deze link bevat schokkende foto's.Spoiler:
Waar ik nu toch op stuitte......deze man heeft hele {vreemde}andere theorieën over de mh17 : http://www.martinvrijland.com
Pearlx schreef:binky schreef:Waar ik nu toch op stuitte......deze man heeft hele {vreemde}andere theorieën over de mh17
De tweede foto op die pagina schuift ineens in beeld met daarop lichamen.. kun je daar de volgende keer even voor waarschuwen? Dat wil namelijk niet iedereen zien..
binky schreef:Moderatoropmerking:Waarschuwing: Deze link bevat schokkende foto's.Spoiler:
Waar ik nu toch op stuitte......deze man heeft hele {vreemde}andere theorieën over de mh17 : http://www.martinvrijland.com
vencedor schreef:Ik denk dat er ook heel veel uit verband gerukt voor door de media, t zelfde met die foto van deman met het knuffelaapje. Kijk je het filmpje, zie je een totaaal ander beeld. Slaat man zelfs nog een kruisje en legt aapje vol respect terug. Wanneer mensen alleen de foto zagen werd die arme kerel voor vanalles en nog wat uitgemaakt..
Celiien schreef:kimberley12 schreef:Het blijft gewoon verknipt volk, hoe je het ook wend of keert....
Heb je het nu over heel oekraine? 9 van de tien mensen zijn ook maar in een machtsspelletje verzeild geraakt..
LadyMadonna schreef:Nee, ze mochten het veld niet in, hij kon de veiligheid niet garanderen (en dan kom ik terug op: er is niet 1 groep separisten). Dat ze dan toch het veld in gaan, is niet handig.
Ik geloof direct dat het geen lekkere jongens zijn, maar ze kunnen ook niks goed doen